2010. február 21., vasárnap

Boldog születésnapot Ashley!


Csinibaba-divatrajongó Ashley ma ünnepli 23. születésnapját, sok minden jót kívánunk neki és mivel biztos, hogy lesz bulija is, jó szórakozást!!

Ashley Michele Greene (született: 1987. február 21-én) filmszínésznő és modell. Ő alakítja Alice Cullent az Alkonyat (Twilight) c. filmben.
Jacksonville-ben, Floridaban született, szülei Joe és Michelle Greene. 17 éves korában leérettségizett és elköltözött Los Angelesbe színészi karierje érdekében.
Ashley-nek van egy testvére, Joe, aki a szüleikkel Jacksonville-ben él.
Színészi pályája előtt, szerpelt a Mest: "Kiss Me, Kill Me" c. klippjében és vendégszereplőként részt vett a népszerű Punk'd c. átverő showban, és a Bostoni Halottkém c. sorozatban.
2008-ban, kiválasztották Alice Cullen szerepére az Alkonyat (Twilight) c. filmben, ami egy hasonló című Stephenie Meyer novella alapján készült.
Kedvenc színésznője Audrey Hepburn, és számára minden idők legjobb filmje az Álom luxuskivitelben (Breakfast at Tiffany's).
via

3 megjegyzés:

Boldog születésnapot Ash!!! (Jaj, de öreg vagyok, már én is nemsoká' 23 leszek...)

Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday dear Ashley,
Happy Birthday to you:)

Én nem tudom miért,de azthittem pici időseb :) olyan 25-26-ra gondoltam :)) de nagyon jólvan ez így :)