2010. október 3., vasárnap

A Breaking Dawn újoncai

A Breaking Dawn-ban elég sok új szereplő fog feltűnni, úgyhogy csináltam egy áttekinthető táblázatot a leendő újoncokról. Ezt majd folyamatosan frissítem, ahogy derülnek majd ki a hivatalos új szereplők. A táblázat NAGY, mármint baromi baromi nagy, szóval zoomolhattok rá ezerrel :) Ha valamelyik szereplőt nem fogják beletenni a filmekbe akkor azt egy nagy piros X-el fogom majd jelölni. A hajtás mögött a táblázat és a link a teljes méretű képhez (ugyanis ha csak simán rákattintotok a beillesztett képre még akkor sem fogjátok látni a teljes méretet, csak ha a linket használjátok). Remélem hasznos lesz és segít majd az eligazodásban!

Az Ír Klán két tagjához azért nem tettem be képet, mert nem tudni, hogy ténylegesen ki fogja játszani a szerepeket (értsd: Lisa Howardból van vagy 3 és Patrick személye is kétséges mert van belőle fiatalabb és idősebb is)

5 megjegyzés:

Ez nagyon jó!! :)
Köszönjük!!
Kíváncsi vagyok így októberben milyen ütemben fog majd bővülni!? Azért bőven akad még kit kiválogatni / "véglegesíteni"!
Durva, hogy ezeket a képeken Tanya és Kate mennyire hasonlóan néz ki! A szemük szinte teljesen egyforma alakú :)

Nekem az a durva, hogy lassan fél éve folynak az előkészületek, nem egész egy hónap múlva kezdődik a forgatás, és még mindig ilyen kevesen vannak az új szereplők.
Persze értem én, hogy előbb az első rész jeleneteit forgatják nyilván, hogy mielőbb el lehessen kezdeni háttérmelózni azokon, és azt is sejtem, hogy amíg a stáb forgat, vannak rá emberek, akik a válogatást intézik, de azért mégis. Lehetne ez kicsit pörgősebb...

De persze a táblázatot köszönjük, nagyon klassz munka, nekem nagyon tetszik!! :)

Maggie tökéletes Irina lesz. Mondjuk lehet, hogy elfogult vagyok, de annyira örülök, hogy végre kapott szerepet egy nagyobb filmben! (Ł)

h� ez nagyon j�.! k�szi sz�pen:)jah am�hgy t�nyleg el�g kevesen vannak m�g,�s mindj�rt forgat�s.. b�r azt is �rtem hogy a Denali mi�rt lett hamrabb kiv�logatva az esk�v�n is ott lesznek.. Renesmee-t is kiv�laszthatn�k b�r nekem Bella Thorne j�n be csak sajnos m�r el�g id�s Nessi-hez:( Na mindegy..Rem�lem,hogy-ha nem Mackenzie lesz Nessi akkor is tal�lnak valaki sz�p l�nyt akinek csokibarna szeme lesz
meg v�r�ses g�nd�r haj:))
Na ennyit err�l.
UI: Maggie t�nyleg nagyon sz�p lesz Irin�nak :)

Köszi, klassz táblázat! :D