2010. október 8., péntek

Találj ki! - Taylor Lautner

A megfejtés egy nagyon vidám farkasfiú David Letterman Show-jában!
Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).

A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)

Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A kommentek továbbra is az aktuális napi határidő lejárta után fognak megjelenni!

34 megjegyzés:

1. Taylor Lautner
2. ALex Meraz
fogalmam sincs miért gondolom ezt, de amikor ránéztem a képre rögtön ők jutottak eszembe :D

Bár itt is elég fehér a nyaka meg álla, már ami látszik, de nem ugrom be megint!! :P
Szóval
1. Taylor Lautner :D :D

Halvány fogalmam sincs, de próba szerencse :)
1. Peter Facinelli
2. Kellan Lutz

1. Taylor Lautner cicuska, a David Letterman Showban :D

Kellan Lutz..... de fogalmam sincs!!!
Meg még talán Cam Giganted

1. Robert Pattinson
2. Taylor Lautner

1. Taylor Lautner
2. Alex Meraz
ez most nagyon nehéz:S

Taylor Lautner :D kedves Taylor, 4 órán át kerestem kb a kis kockás öltönyödet bakkkkker :D

1. Robert Pattinson
2. Taylor Lautner

* Libricica is én vagyok.

a megfejtés : Taylor Lautner :]

1.Chaske Spencer
2.Gil Birmingham
remélem vmelyik =/

ez most nehéz :S
1.Robert Pattinson
2.Cam Gigandet

1. Robert Pattinson
2. Peter Fanicelli

Taylor "csodálatosfarkas" Lautner:)

Oké akkor ez most egy olyan hasra ütéses választás lesz...:D mert fogalmam sincs h ki lehet..:d

1.) legyen mondjuk:Chaske Spencer
2.) a másik pedig..hmm..mondjuk : Bronson Pelletier

1.: Kellan Lutz
2.: Alex Meraz

1. Michael Welch
2. Kellan Lutz

Már megint nagyon vigyorgok a kommentjeiteken. Köszönöm!!! :)))))

Hát ezt alaposan elcsesztem. De sebaj :)

én is elrontottam. na mind1. pedig Tay-re is gondoltam csak vhogy túl világosnak tűnt a bőre.

Ahhoz képest feltűnően jók lettek a válaszok, hogy még én is elbizonytalanodtam egy picit. :D