2010. október 22., péntek

Találj Ki! - Jackson Rathbone

Jackson a Criminal Minds egyik forgatási szünetében :D "Micsoda nő ez a férfi..." :)
Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).

A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)

Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A kommentek továbbra is az aktuális napi határidő lejárta után fognak megjelenni!

34 megjegyzés:

1. Ashley Greene
2. Kristen S.

ajj nem hiszem el h pont ezt fogom elrontani:@ pedig emlékszem erre a képre de sehol sem találom, na mindegy ..
Ashley Greene (remélem h ő az xD)

huuu ez most nekem nehéz
fogalmam sincs
tipp:
Stephenie Meyer
Ashley Greene

Ms. Ashley Greene lenne a tippem első körben!

Aztamindenit!! Ezt a találj kit feladtátok rendesen!!
1. Elizabeth Reaser
2. Ashley Greene
Aztán meg lehet, hogy valaki egészen más!!

1 Ashley G.
2. Elisabeth R.

1. Ashley Greene
2. Julia Jones

1. Jackson 'very pretty woman' Rathbone

Jézusom, ez cseles, de én a szájáról azonnal felismertem.:D

1. Jackson "AdamAmanda" Rathbone, avagy az igazi Adonisz. *____________*

1. Ashley Greene
2. Elizabeth Reaser

ez most nagyon nehéz:S remélem eltalálom valamelyiket:)

Nekem Ashley Greenre formáz, de lehet, hogy most nagyon mellényúltam.

1. Ashley Green..
2. Nikki Reed.

Talán Elizabeth Reaser...

Nos nekem sikerült teljesen félreértelmezni a feladatot..haha nem csalódtam magamban..:D így itt egy másik tipp nem tom mennit fog érni..:D

Elizabeth Reaser..sajnos ez eredeti képet nem találtam meg de találtam egy nagyon hasonló mosolígósat..:D rem jó elsz ha enm akkor bukta..:d már mind1 :D

oké leesett hogy pasiii :D de nem találom ezt a képet:D:D:D:D égre földre kerestem már, emlékszem rá de nem tom ki van rajta:S pedig annyira rémlik h vmelyik hülye beöltözött rózsaszínbe
második tipp: Peter Facinelli :D

1. Elizabeth Reaser?
2. Ashley Greene?

Basszus foggggalmam se nincsen :S

1. Elizabeth Reaser
2. Ashley Greene

Ashley Green!! Talán.....:)

Bryce Dallas Howard más ötletem nincs :/
talán Ashley Greene... ez most feladta a leckét

1. Jodelle Ferland
2. Catalina Sandino Moreno

Hát alaposan mellényúltam... megintXD

Wááááá gondoltam rá az álla miatt,meg a férfias kar... de gondoltam "Áhh hülyeség" :D XP

úristen mennyien írtátok már Ash-t!XD
Sejtettem hogy lesz egy pár:D
Jackson elmehetne Ashley dublőrének. XDDDDD

Egyet értek Brigi. :DDDD
Húha... ez nagyon cseles feladvány volt... :DD