2010. október 10., vasárnap

Találj Ki! - BooBoo Stewart

Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).

A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)

Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A kommentek továbbra is az aktuális napi határidő lejárta után fognak megjelenni!

33 megjegyzés:

Kellan Lutz...?
♥♥♥

Boo Boo Stewart a legkisebb vérfarkas :)

hu most nem könnyűek a feladványok. annyi mindenki lehetne, számomra :D
1. Xavier Samuel
2. Kiowa Gordon

1. Kellan Lutz
2. Xavier Samuel

őszintén szólva fogalmam sincs ki van a képen de azért a tippjeim:

1. BooBoo Stewart
2. Alex Meraz

Hmm..legyen az első: Xavi
a másik meg Kellan :D

Talán
1. Boobo
2.Alex Marez

1. "The newest, bestest, brightest" :) Booboo Stewart
2. Chaske Spencer

Kellan Lutz azt hiszem :)

Kellan Lutz :D

de Jackson is lehet... na nem Ez KELLAN MACKÓ!

Kiowa Gordon
Chaske Spencer

1. Charlie Bewley
2. Xavier Samuel

Xavier Samuel
Alex Meraz

Csak tipp...
1, Kellan Lutz
2, Peter Facinelli

1. Alex Meraz
2. Chaske Spencer

1. Kellan Lutz
2. Xavier Samuel

Huhh, hát én ezt a képet képtelen voltam megtalálni. :D de az időm lejárt...
Szóval elsőre arra gondoltam, hogy szexi Xavi teszi folyton zsebre a kezét, de aztán észre vettem, hogy a twilightos pasik mindegyike zsebre tett kézzel szokott pózolni. XD majd egyszer megkérdezem tőlük, mért...
1. szóval szexi Xavi
2 meg a Kellan (mert hát az is folyton zsebre vágja a kezét XD)

Érdekes hányszor bejött ez a Kellan-Xavi párosítás. És hogy én is rájuk tippeltem volna. :)
De szeretem a kisfarkast. Öröm látni :) De várom a BD-ben!!! :)))