2010. október 4., hétfő

A nap legfontosabb híre(i)

Fantasztikusan csodálatos és elmaradhatatlan, izgalmas híreket hoztam Nektek a reggeli kávé, tea, akármi mellé. Hogy lássátok milyen komolyak még képeket se raktam be. Csak egyet. Se. Ilyen komolyak a hírek.

A tavalyi Rob és Kristen Harpers Bazaar címlapja lett az év címlapja az ASME [ez mi??] szerint, melyet az amazon.com tagjai szavazatak meg. OMG.

Ashley jótékonysági aukcióra bocsátotta az idei Donna Karan divatbemutatón viselt zöldes-kék selyem lepedőszerű ruháját. Az Alice-t alakító színésznőnek nem ez az első esete, hogy az általa viselt ruhával próbál pénzt szerezni a rászorulóknak, tavaly a Donate My Dress esemény keretében is felajánlotta egyik ruháját.

Hogy Ashley szerelmi életével kapcsolatban is tipp-topp naprakészek legyünk nem mehetünk el amellett a fontos információ mellett, melyet a upi.com osztott meg a nagyérdeművel: a népszerű amerikai fiúbanda tagja, Joe Jonas tetőtől talpig szerelmes Miss Greene kisasszonyba. A párost legutóbb Disneyland-ben látták turbékolni. Sőt, egy bennfentes azt is elmondta a People magazinnak, hogy a 23 éves Greene már haza is vitte a 21 éves énekest bemutatni a szüleinek. JA és amúgy már Joe Jonas nem hordja a tisztaság-gyűrűt, amivel azt jelképezi, hogy nem létesít szexuális kapcsolatot az esküvőjéig, sőt Ashley-t és Joe-t látták egy Neurogasm nevezetű italt is inni, szóval tuti dugnak OMG. O.M.G.

Új Rob szerep a láthatáron? Egy a napokban megjelent Herald Scotland Peter McDougall [ez meg ki??] interjúból kiderül, hogy az általa írt forgatókönyv jelenleg éppen Rob kezében pihenget. A forgatókönyv alapja James Hogg: The Private Memoirs and Confessions of a Justified Sinner című műve. A könyv egy olyan fiatalemberről szól, akit teljesen a hatalmába kerít egy titokzatos idegen és furcsa módon még hasonlóságot is vél felfedezni maguk között, azonban az idegen egy sorozatgyilkos. A történetet egy narrátor szemszögéből ismerjük meg akinek valaki meséli a történetet, mely így egyre csak bizarabb lesz. Vajon a fiú téveszmék áldozata és őrült, vagy maga az Ördög kísérti hogy Isten elleni háborút kezdeményezhessen? Peter azt mondja, már van rendezője, zeneszerzője és elvileg ha Rob rábólint a szerepre akkor meg is fog valósulni ez a dolog. Bácsi tessék beállni a sorba, Robnak 873456 forgatókönyv és szerepajánlat van a kezében.

Még egy kis Rob: az irishcentral szerint a tehetséges fiatal színész saját zenei és filmes céget akar alapítani a jövőben. Egy régebbi Fox All Access [hol a link Móni??] interjúban már nyilatkozott úgy, hogy nagy tervei vannak a jövőre nézve és ezekben a tervekben szeretné ha szerepelne a zene és a filmek is, azonban jelenleg még nincs elég tapasztalata egy saját cég elindításához. Egyszer én is mondtam, hogy csillagász leszek.

A csillagok szerint Rob és Kristen tökéletes páros: röviden ennyi. De hogy legyen még egy kis Robsten: többen látták a híres párost a Soho House-ban a hétvégén. Az ottlévő kukkolók vendégek állítása szerint a páros alig bírta levenni a szemét egymásról, apró csókokat loptak, nevetgéltek és Rob karja egész este Kristen dereka körül volt. A vacsorán ott volt még Tom Sturridge, Rob jóbarátja is. Kristen egy fekete kapucnis pulcsit és farmert viselt, míg a Twilight szépfiú egy sapkát és csupasz arcot. Halleuja, ismét rend van a világban. Robsteeeeen.

Elfogyott itthon a kakaópor, valaki lécci szánjon már meg. Thank you.
Szép keddet mindenkinek! :)

9 megjegyzés:

xD Annie, ez a cikk haláli :D fetrengek itt a szgép előtt a nevetéstől :D "tuti hogy dugnak" XD először itt szakadt el a cérna :D végem van :D Nem gondoltam volna hogy ilyen természetesen leírod majd :D most nehogy azt higgyétek, hogy a fiatalok miatt írom ezt, azt nagy ívben letojom, mert ha nem itt, akkor máshol hallják/látják ezeket a dolgokat és az sztem rosszabb :D Tetszenek a kommentjeid XD főleg ez "Halleluja, ismét rend van a világban" XD :D

:D Micsoda hírcsokor, de tényleg! ÉS valóban, nagyon szépen van "kötve" :P
Annie fergetegesek a kommentjeid!! :D
Sajna a kakaóm lecsúszott már a cikk felénél, így "csak" egy virtuális megy :P
És bár szakad az eső, de tényleg szép így a kedd reggel :)
http://4.bp.blogspot.com/_D41u49o12XM/SvgjDIdd44I/AAAAAAAAATI/uft8o8nb8Z8/s400/HotCocoa1-main_Full.jpg

:D:D qrva lol, remélem több ilyen reggeli semmidevalamitazértmégis cucc lesz, főleg ilyen körítésben.
DE! LEGALÁBB már nincs csubakka Robunk :] ezt nagyon lájkolom. isten áldja ilyenkor a twittert. vagyis inkább Kristent h megnyírta végre xD

Igeeen, Rob megborotválkozott! :D Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem sokkal jobban tetszik szakáll nélkül... :)
Remélem együtt lesznek egy jó ideig.... Így a BD is biztosan élethűbb lesz.... ;) XD

OMG Annie, mit ittál??? :D Énisénénis. :D "szóval tuti dugnak" LOOOOL. :D

Háhá, én is szakadtam a röhögéstől. A tuti dugnak az őőő ott fetrengtem. Hát igen, biztos, pár twitteren ha átlát az ember, ezt szépen kibogarássza. És nekem is jobban tetszik a szakáll nélküli Rob. Annie én küldök postán kakaót, ha ilyen viccesen fogsz fogalmazni a jövőben! Komolyan, a borús napom, vidám lett xDDD

Én is fetrengtem s röhögéstől a stíluson. De nekem már az a szöveg is gyanús volt, hogy nem lesz kép :D

Szóval köszönöm :)))

Remélem máskor is lesz még ilyen bejegyzés mert ezen haltam meg annyit röhögtem :D