2010. október 19., kedd

Találj ki! - Cam Gigandet

Cam a Burlesque forgatásán érdekes pózban egy motoron
Photobucket
Photobucket
Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).

A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)

Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A kommentek továbbra is az aktuális napi határidő lejárta után fognak megjelenni!

38 megjegyzés:

Hmm, mindegy ki az, de elvihetne egy körre ;)
No de a viccet félretéve:
Cam Gigandet

1. Cam Gigandet
2. Jackson Rathbone

1. Kellan Lutz
2. Taylor Lautner

Cam Gigandet
Bocsi ha kétszer küldtem, elsőre nem voltam benne biztos h. elment :)

Tay-re tippelnék, másodiknak pedig Camre, de nem vagyok benne biztos.

Cam Gigandet
Jackson Rathbone

Cam Gigandet :D húúú ez a pasi.. elvihetne engem is egy körre :D:D

1. Cam G.
Kettest pedig később tippelem ha lesz másik tipp. :)

1. Cam Gigandet
2. Taylor Lautner

Peter Facinelli
Taylor Lautner

1. Jackson Rathbone
2. Xavier Samuel

1.Taylor L.
2.Kellan Lutz.
bár kitudja lehet h nem is ők :D

Cam Gigandet :D

Húúú bakker!Este 6-kor találtam meg nagy nehezen...és nem mellékesen tök véletlen...XD

a második tippem Peter F. :D

1. Cam Gigandet
2. Taylor Lautner

Cam Gigandet!!!!!!!
Méghozzá a Burlesque c. filmből, vagy nem:))
de akkor is Ő.

Háát én úgy tudom, hogy Peternek van egy ilyen motorja. Szóval szerintem Pappa Cullen. :)

Nem tom h elfogadhatók e de a megfejte meg nincs a második tippem cameron alias james..:D nem tom h jól írtam e a nevet

1. Taylor Lautner.
2. Jackson Rathbone.

Lilien!
Múltkor a lányok valakinél már azt mondták nem fogadják el a határidő túllépést. Sajnálom, mert fél pontot ért volna. :( De majd legközelebb. :)