2010. október 25., hétfő

"Képecskék"

Alex tököl (+több), Kellan edz, Cam kék (+1 és vegyétek észre hogy a szeme is olyan kék mint a pólója. WOW), Christian pózol (+több), Peter pedig látogat (+2).



Akinek meg hiánya van hírek terén: twitteren mindig fel-fel tűnik ez az a BD-vel kapcsolatban, aminek igazán zéró hírértéke van és/vagy valószínű nem igazak. Ezek szerint a kósza tweet-ek szerint Rob és Kristen már próbálnak ezerrel, Stew a terhességet gyakorolja meg forgatókönyvet analizálnak, Tay edzőtermezik, Mackenzie-ről meg már nem tudom mióta azt állítják, hogy szintén Baton Rouge-ban van. Majd ha lesznek képek vagy valami hihetőbb forrás akkor arról természetesen írunk, de ennyi erővel én is kimehetek a közeli fenyvesbe, lövök pár fotót a fenyőkről meg a fákról, berakok eléjük egy kisasztalt meg zöld paravánt és azt mondom, hogy ezt Baton Rouge-ban/Kanadában fényképeztem a BD előkészületeinél. Senki nem tudná bebizonyítani, hogy nem. Szóval ennyit a hírekről.
(Ha netán mégis kell egy kis pletyis olvasnivaló Barbit tegnap jól elszórakoztattam Tay sztorijával, Anna és Peter kibontakozó kapcsolatával valamint Kristen mindent leleplező szemeteszsákjával. Ha érdekelnek titeket ezek a máshol még nem olvasott überfontos leleplező történetek akkor jelezzétek a kommenteknél és kiadjuk a sztorit. Muhaha.)

10 megjegyzés:

Mi van Tayel??? :D TUDNOM KELL. :P

Fúúúú, nem élhetek a leleplezős szemeteszsacsi nélkül. :-D

Annie! Minket minden érdekel, tudhatnád ;)
Főleg a Te külön bulvárra kifejlesztett stílusodban :P

Hát erre most én is kíváncsi vagyok xDDD

XD Ezeket tudnom kell, pls ÁRULJÁTOK EL :D:D:D:D:D:D

Tay? Peter és Anna? és Kristen? fúúú, ezeket tudnom kell :D Ha nem tudom meg nem tudok ma elaludni XD de csak Annie stílusában érdekel :D

áruljátok el :D Kérlek! Anni stílusban :D

Én is tudni akarom :D