2010. október 29., péntek

Találj Ki! - Peter Facinelli

Doktor Cullen, azaz Peter Facinelli 2008-ban!  (LA Direct fotósorozat)
Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).

A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)
Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A kommentek továbbra is az aktuális napi határidő lejárta után fognak megjelenni!

29 megjegyzés:

1.Peter Facinelli
2. Xavier Samuel

majdhogynem teljesen biztos vagyok benne, hogy Peter 'Cullenpapa' Facinelli :))
ránéztem a képre és rögtön ő ugrott be :))

Tyű, halvány fogalmam sincs, hogy ki lehet az, de betippelem Peter Facinellit

Doki bácsi :)
Peter Facinelli :)

1. Charlie Bewley
2. Peter Facinelli

1. Peter Facinelli <3 :D

Végre valami, amit elsőre tudtam. :D A szája rögtön elárulta... :$ De azért utánanéztem, és hát nem csalódtam. :D
Szóval Peter Facinelli, avagy Papa Cullen... :D

most nem volt kedvem keresgélni de így első ránézésre szerintem ez Alex Meraz:)

Papa Cullen
Peter Facinell :D[L]

Peter Facinelli ez 1000000% A kedvencem, ennyit csak tudok. És végre egy P.F.-es képnél én is tudok írni (eddig mindig kedden volt, akkor én nem gépezhetek :()

1. Peter 'Szexiapu' Facinelli :P

1. Peter Facinelli :)

(elment a net, mikor elküldtem, szóval nem vagyok benne biztos, hogy elment ezért itt van másodjára)

Apucink <3 Peter Facinelli

CandUs

Bakker mekkora gyökér vagyok, néztem az eredeti képet mondom áh ez tuti nem xD Peter Facinelli xDD és most 1 órával később megint nézem h huh ez tényleg ő :D

A neve Facinelli. Peter Facinelli :DD

Peter "apuci" Facinelli:))

1. Peter Facinelli
2. Michael Sheen

Xavier Samuel or Kellan Lutz, de öszintén szólva fogalmam sincs

Xavier

Peter facinelli