2010. október 31., vasárnap

Találj ki! - Rachelle Lefevre

Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).
A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)
Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A kommentek továbbra is az aktuális napi határidő lejárta után fognak megjelenni!

Miss Lefevre! Köszönjük, hogy velünk játszottatok, elvileg még ma lesz eredményhirdetés, a chatet figyeljétek!!

27 megjegyzés:

Megtaláltaaam, bár elsőre is rá tippeltem:
Rachelle Lefevre

u.i.:Hadd köszönjem meg lányok ezt a remek versenyt. Bár nyerni nem fogok, de nem is ez volt a célom, hanem hogy hétről-hétre próbára tegyem a memóriámat, figyelőképességemet. Még egyszer köszönet a jó szórakozásért. Legyetek jók,a továbbiakban is sok sikert kívánok!
Luczuska

1. Bryce D. H.
2. talán szőke Kristen? :)

Rachell 'ExViktória' LeFevre

CandUs

Dakota Fanning :D szentem, de lehet hogy nem... XD

ez most nehéz de mivel időm sincs képet keresni a tippjeim:
1. Rachelle Lefevre a hajszín miatt
2. Kristen Stewart a gyűrű miatt
ha egyik se jó akkor így jártam:)

Sok értelme nincs, mivel alig játszottam de a mi Victoriánk van a képen :D Rachelle :)

Rachelle Lefevre:)
Egymillio kép megtekintése után, de meglett!!!!!

Hiányozni fog a játék, remélem hamarosan újra indul.
Szuper volt, köszi csajok!!!!!!!

a legcsodásabb, az EGYETLEN Victoria <3
Rachelle Lefevre
annyira gyönyörűűűűű *.*

1. Rachelle Lefevre
Úristen... ez kész szenvedés volt:D
Nemsemmi Találj Ki volt így utoljára [legalábbis egyenlőre remélem ez volt az utolsó, aztán még visszatér a játék mert imádtam:D *_*]

1 Rachelle LeFevre
2 Sarah Clarke

Rachelle Lefevre :D végree, a képet is megtaláltam mellé :D

huuf ez nehéz:/
Dakota Fanning

úristen ezt nem tudom :/
1.Dakota Fanning
2.Nikki Reed

Hát alaposan kifogtatok rajtam. Szerettem volna az utolsót eltalálni, de szerintem nem fog menni.
Azért betippelem elsőnek Rachelle Lefevre-t, másodiknak meg talán Kristen-t.

Rachelle Leferve kisasszony, valami gyönyörű csipkés csodában. *,* de a csizmája sem utolsó
:)

1. Rachelle Lefevre
2. Dakota Fanning

1. Elizabeth Reaser
2. Nikki Reed