2010. október 20., szerda

Eclipse DVD - Taylor Lautner válogatása

A kedvenc jeleneteimet fogom nektek bemutatni, egy játék keretein belül:
Első: Bella és Jacob első csókja
Ami nem a legokosabb döntés Jacob részéről… egy igen szép ütéssel jutalmazzák meg. Viszont Bella eltörte a kezét, igen komoly fájdalmai vannak, én meg, ’Ne haragudj! Ne haragudj! Rendben vagy?!’ Viccesre sikerült. Ezután hazaviszem, majd feltűnik Edward, aki azt mondja ’Soha többé a ne közelítsd meg/ne érj hozzá a barátnőmhöz!!’ Majd Charlie kijön, megkérdezi mi történt. Én meg, ’Megcsókoltam Bellát!’ Erre ő, ’Ja, oké.’ Majd elmondom, hogy megütött, félreértés történt blablabla… Igazán vicces.
Második: Jake és Bella második csókja
A hegy tetején vagyunk, a háttér gyönyörű és Bella és Jake átélik az első igazi csókjukat, miközben a barátja úgy 15 lábnyi távolságra van, de ez nem számít.
A legjobb jelenet: a sátras.
Ami fantasztikus volt. Jake és Edward között szórakoztató párbeszéd folyik, miközben Bella úgy tesz mintha aludna, így hall mindent. A felvételek előtt én és Rob is nevetettünk, viccelődtünk, de amint elhangzott hogy ’Csapó!’, az egész hangulat megváltozott, én most utállak üzemmódba. Így ez már önmagában elég nagy kihívás volt. Bella, Edward és Jake között szerelmi háromszög alakult ki – a romantikus vonal erősebb, mint valaha. A sátras jelenet a kedvencem a könyvekből is.

1 megjegyzés:

Ez a vidi nagyon nagy! :D jót nevettem :D
Bogyoka