2010. október 10., vasárnap

Rajongói oldalak interjúja Stephenie Meyerrel I.

Még júniusban (az Eclipse Los Angeles-i premierje előtt egy héttel) Stephenie egy mini rajongócentrikus találkozót szervezet. Ezen találkozóra kisorsolták azon  4 amerikai rajongói oldalt (logisztikai okok miatt csak az Államokon belüli oldalak között sorsoltak Steph-ék), amelyek képviselő  részt vehettek a találkozón: így ott volt a Twifans, a LetterstoTwilight, a TwiSource és a TwilightSeriesTheories szerkesztői. Ők tolmácsolták a rajongók és a saját Sagát érintő kérdéseiket Steph felé. Nagy szerencsénkre ezen oldalak felvették és átiratot is készítettek az ott elhangzottakról (ezúton köszönjük nekik). Ennek egy részét most ti is elolvashatjátok LiL hathatós segítsége révén. Azonban elég sok kérdéskört jártak közül - ennek megfelelően sok a fordítanivaló, így rendszertelenül fogjuk közölni az elkészült részeket. 

A most közölt részben főleg Edwardról lesz szó, de egy kicsit betekinthetünk abba is, hogy miket vár/gondol a BD moziváltozatáról:  Elolvasom

3 megjegyzés:

Fúúú, ez egy iszonyat nagy interjú, én is megtaláltam, és mivel nagyon sok volt benne a Bree Tanner-es rész, azokkal én magam is megküzdöttem. Úgyis tervezem, hogy összeszedem azokat az anyagokat egy bejegyzésbe (legalábbis a linkjeit a fordításoknak), ha gondoljátok, belinkelem ide, hogy azokkal a részekkel már ne kelljen időt tölteni.

Rettenetesen nehéz fordítani amúgy az anyagot, mert ugye szóban ment a szöveg, és ezek a félbehagyott gondolatok, újrakezdett mondatok nem könnyítik meg az ember dolgát. Úgyhogy elismerés Lil-nek, és köszönet, hogy megosztjátok velünk, mert engem személy szerint nagyon érdekel a többi rész, de nincs az az isten, hogy én még egyszer nekiálljak fordítani ebből :)

Nyugodtan Ancsi. A legközelebbi adagnál pedig a bejegyzésbe is belinkeljük, hogy több emberhez eljusson. :)

Na, összeszedtem ennek Fan Press Junket-nak az általam fordított Bree Tanner-es részleteit. Itt a link: http://breetannerhun.blogspot.com/2010/10/stephenie-meyer-rajongoi-talalkozo.html

Annyi, hogy nagyon spoileres. Aki nem olvasta a történetet, az még várjon vele, hacsak nem akarja megtudni a váratlan fordulatokat idő előtt. Sőt. Nekem a történet olvasása után is néhol túl sok lett a megtudott háttérinformáció. Néhány dolog jobb lett volna, ha ránk van bízva és/vagy homályban marad, de az tagadhatatlan, hogy vannak nagyon izgi részei ennek az interjúnak.