2011. április 18., hétfő

Lisa Howard (Siobhan) a Breaking Dawn-ról

Lisa Howard nemrég - ő fogja Siobhan-t, az ír klán vezetőjét alakítani a Breaking Dawn-ban - a Broadwayworld.com-nak adott interjút, amelyben új lemeze (Songs of Innocence and Experience) és a színházi munkái mellett a Twilight világában szerzett tapasztalatairól is kérdezték.

[...] PC: Szerepelni fogsz az egyik leginkább várt filmben, a Twilight Saga: Breaking Dawn-ban, igaz?
LH: Igen, igen! (Nevet.) Hát nem őrületes!

PC: Micsoda jó hír! És együtt dolgozol Bill Condon-nal, aki otthonos a Broadway világában, plusz ő rendezte a Dreamgirls-t is!
LH: Valószínűleg ezért is esett rám a választása – hisz én is a Broadway-ról jöttem, jól megérti a mi világunkat, nem igaz?

PC: Pontosan.
LH: Úgy vélem, ezért is kerültem szóba.

PC: A színházi kapcsolat. Milyen volt a meghallgatási folyamat? Hogy történt?
LH: Jen, a menedzserem, intézte a meghallgatást. Természetesen, nagy Twilight rajongó voltam, olvastam az összes részt, és láttam minden filmet. Tudod, úgy voltam vele, ’Oh, ez jól hangzik! Nagyszerű!’. Soha nem gondoltam volna, hogy benne lehetek. Még akkor sem ha a karakter leírása pontosan illik rám, egy ilyen dolog egy olyan csajjal mint én, soha nem történhet meg!

PC: Hol volt a meghallgatás?
LH: Felvettem az anyagot, és elküldtem. Következő héten kaptam egy hívást, hogy enyém a szerep.

PC: Wow.
LH: Tudom! Annyira szürreális volt. Csak úgy voltam, hogy „Mi. Történik?!” Annyira izgatott voltam.

PC: Mi volt a meghallgatási anyagod?
LH: Valójában egy olyan jelenet, ami nincs benne a filmben, de meg akarták tudni, hogy mit tudok vele kezdeni. Ez egy jelenet Siobhan és Edward között. Ismered a történetet?

PC: Én igen, de meséld azért el.
LH: Nos, Bellának lánya születik, egy félvámpír/fél-valami…

PC: Renesmee.
LH: Igen, Renesmee. Bemutatják a barátaiknak, mondván ’Hé, hallod a szívdobogását! Nem halhatatlan gyermeket hoztunk létre! Nem haraptunk meg egy kisbabát!”

PC: Ami nagy bűnnek számít a vámpíroknál.
LH: Igen. A világ minden tájáról odahívták a barátaikat, hogy tanúsítsák nem követék el ezt a bűnt. (Szünetet tart.) Istenem, ez annyira viccesnek hangzik, mikor hangosan beszélsz erről. (Nevet.)

PC: És Jacob bevésődik a bébibe, az a rendeltetésük, hogy örökre együtt maradjanak. 
LH: Igen. Így igaz. Ez a sztori. És ezért lebzsel állandóan ott, mégha nehezére is esik. (Nevet.)

PC: Póló nélkül.
LH: (Nevet.) Pontosan, póló nélkül! Természetesen.

PC: Mi volt ez a meghallgatási jelenet?
LH: Ez Edward és a karakterem, Siobhan - az ír klán feje szerepel, a rokon vámpíroké - között zajlott le.

PC: Milyen volt Rob Pattinson-nal együtt dolgozni? A Broadway-on dolgozol, szóval ki tudod szúrni: tehetséges?
LH: Igen, az. Nagyszerű. Nagyon kedves és profi, és nagyon könnyű vele együtt dolgozni. Klassz srác.

PC: Baton Rouge-ban vettétek fel, igaz?
LH: Igen, Decemberben két hétig voltam ott, majd Januártól Február közepéig.

PC: Elég sok jelenetben benne leszel, igaz?
LH: Uh huh! Igen.

PC: Két rész lesz, szóval mindkettőben benne leszel, vagy csak a második részben?
LH: Igen, két rész lesz, de csak a második részben leszek benne.

PC: Tehát másfél évig nem is láthatunk majd!
LH: Igen! A Part 2-ben leszek benne.

PC: Feltételezem, hogy azért a történések követni fogják a könyv eseményeit?
LH: Igen, persze. Van egy nagy jelenet, mikor mindannyian belépünk a házba és találkozunk velük. Majd lesz mégegy az erdőben, ahogy arra várunk, hogy a Volturi megérkezzen. Majd végül a végén lesz egy nagy jelenet – a nagy patthelyzet.

PC: És sokat leszel képernyőn Michael Sheen-nel, igaz?
LH: Igen, sokat! Az egész jelenet, ami egy mezőn zajlik, hetekbe telt mire felvettük. Ez egy hatalmas jelenet.

PC: A speciális effekteknek igazán lenyűgözőnek kell lenniük.
LH: Igen, teljesen! Ott álltunk a csatatéren, és 360°-ban zöld vásznak vettek minket körül.

PC: Milyen kihívásokkal kellett szembenéznetek ezen jelenet felvétele során?
LH: Őrület volt! Mögöttünk ott voltak ezek az ál-farkasok, a papírmaséik, egyszer ezekkel forgattunk, máskor pedig kivették mögülünk, így tudják az utómunkálatok során, hová kell a farkasokat tenniük. Szóval tudod, nagyon klassz lesz látni magam, ahogy a hatalmas farkasok mögöttem állnak. (Nevet.)

PC: A fiad anyukája hamarosan híres lesz! Milyen érzés a Twilight jelenség részesévé válni? 
LH: (Nagy nevetés.) Eléggé őrületes!

PC: És Bill Condon a rendező!
LH: Oh, igen. A rajongók nagyon elégdettek lesznek – azt hiszem mindenki az lesz.

PC: Ő milyen a forgatáson?
LH: Egyszerűen fantasztikus! Annyira aranyos, kedves. Tudod nem minden rendező az – bármely területről is beszélünk, ahol dolgozol – de ő nagyon kedves, nyitott, meghallgatja a színészeit. Ha épp nem vagy jó passzban, azt mondja, ’Rendben. Mi lenne, ha megpróbálnád más irányból megközelíteni?’ Nagyon nyugodt. Soha nem láttam a forgatáson magából kikelni. Azt teszi, amit tennie kell. Csodálatos vele dolgozni – nincs dráma.

PC: Tehát azt mondhatjuk, hogy csodálatos élmény volt vele együtt működni a Breaking Dawn-ban?
LH: Igen, teljes mértékben! Kedves volt és mindenkivel azt éreztette, hogy fontos és különleges a jelenete, amiben szerepel.

PC: Milyen volt együtt dolgozni az operatőrrel, Guillermo Navarro-val (Jackie Brown, A faun labirintusa)? Annyira tehetséges.
LH: Kezében tartotta a dolgokat, az biztos! Nagyszerű munkát végzett, legalábbis azzal amit láttam a monitorokon!

PC: Egyik film sem készül el 3D-ben, igaz?
LH: Ahogy eddig tudom, egyik rész sem, mindkettő ’sima’ lesz.

PC: Lesz újraforgatás?
LH: Nem, mármint ez mindig lehetséges – de nekem, még nem kellett emiatt visszamennem.

PC: Még másfél év hátra van!
LH: Igen, igen. Van még idejük.

PC: Milyen volt a kapcsolatod a többi színésszel? Ez egy hatalmas szereplőgárda!
LH: Nagyon sok új ember csatlakozott – nagyon jó volt! Egy helyen szállásoltak el minket, és sokat is lógtunk együtt. Dakota Fanning, a Volturi, és az összes Cullen ugye szerepelt már az előző részekben, így nagyon jó volt végre őket személyesen is megismerni, majd az újonann csatlakozott vámpírokat is.

PC: Egyáltalán rá tudtad venni Rob Pattinson-t hogy énekeljen veled? Állítólag csodálatos hangja van.
LH: Nem énekelt velem! De beszéltünk róla. Az egyik jelenetben zongoráznia kellett, ő meg azt mondta, brit akcentussal, „De én nem tudom, hogy zongorázzak!” (Nevet.) Megtanult egy kis részletet és eljátszotta – ez a dal Renesmee altatódala. Röviden beszéltünk az éneklésről – de együtt nem énekeltünk. [...]

1 megjegyzés:

Óóóó, tökjó ez az interjú. :)) Köszi!!
És nagyon bíztató, hogy eddig minden színész nagyon pozitívan nyilatkozik Condon-ról. Jó, tudom, Chris-szel is így voltak, de azért mégiscsak na :) A remény hal meg utoljára. Legkésőbb legalábbis novemberben, amikor végre láthatjuk az első filmet :)