2011. április 12., kedd

Lee Pace üdvözlete

Tegnap a Twilight Saga Facebook oldala elérte a 20 milliós taglétszámot, ebből az alkalomból pedig feltettek egy exkluzív videót, amelyben Lee Pace üdvözli a Saga rajongóit:
"Hello Twilight rajongók. Itt Lee Pace. Garrett-et játszom a Breaking Dawn-ban. Csak egy perc erejéig el akarom nektek mondani, hogy mennyire izgatott vagyok amiatt, hogy részese lehetek a Twilight családnak. Nagyon keményen dolgozunk, hogy egy nagy klassz filmet hozzunk össze. Nélkületek nem lehetnék a Breaking Dawn részese, szóval köszönöm! Alig várom, hogy hamarosan beszéljetek veletek/jobban megismerjük egymást. Remélem továbbra is élvezni fogjátok azokat a híreket, amiket Bill Condon tartogat számotokra. Imádom Bill Condont! Imádom."

2 megjegyzés:

Megmondom őszintén, nem örültem, mikor kiderült, hogy ő fogja Garrett-et játszani. Én csak a Halottnak a csók című sorozatban láttam, és hát az azért nem ugyanaz a karakter. De most, hogy hallottam szinkron nélkül, a saját hangján, kezdek bizakodóvá válni vele kapcsolatban. Remélem, hogy jól hozza majd Garrett-et, mert rá már a könyv olvasásakor nagyon kíváncsi voltam. Hajrá Pace!!!!!

Bírom a srácot, szerintem jó lesz :)