2011. április 3., vasárnap

Magyar Vizet az Elefántnak plakát és szinopszis

Hazai mozipremier: 2011. május 19. Forgalmazza: InterCom
Várhatóan csak feliratos formában fogják bemutatni.
Hivatalos magyar Facebook-oldal: Vizet az Elefántnak - A film
Szinopszis
Jacob (Robert Pattinson) egy hirtelen ötlettől vezérelve maga mögött hagyja az állatorvosi iskolát, addigi életét, és csatlakozik egy utazó cirkuszhoz. A kiszámíthatatlan, kalandokkal teli izgalmas világ az otthonává válik, ahol a szerelem is rátalál. Marlenaval (Reese Witherspoon) a gyönyörű, és vonzó cirkuszi előadóművésszel egyre közelebbi, romantikus viszonyba keveredik, akit azonban férje (Christoph Waltz) iránti kötelessége és a cirkusz iránt érzett szenvedélye nem hagy nyugodni…

Így utaznak keresztül a húszas évek Amerikáján, oldalukon Rosie-val, az idomíthatatlannak tűnő elefánttal, és a társulat megannyi érdekes tagjával. A cirkusz romantikáját idézi meg ez a látványos és érzelmes történet a Legenda vagyok rendezőjének tolmácsolásában, két Oscar-díjas színész Reese Witherspoon, Christoph Waltz, és a tinilányok bálványa, Robert Pattinson segítségével.
A teljes méretű plakátot a tovább mögött megtaláljátok

3 megjegyzés:

Már nagyon várom...éjjel 4 óra alatt kiolvastam a könyvet,nem bírtam letenni.Ha "könyvhű" a film,akkor nagyon szuper lesz:)
Köszi a cikket :))

Én is nagyon hamar kiolvastam a könyvet...szerintem nem lesz gond a filmmel:D

Nagyon-nagyon várom már a filmet!! A könyv nagyon tetszett. Kíváncsi vagyok Tai-ra / Rosie-ra is :) Sokat lehetett róla hallani az interjúkban.
Sajnálom, hogy csúszik a bemutató :(