2011. április 1., péntek

A Summit hivatalos közleménye a kiszivárgott BD képek kapcsán

Kedves Twilight Saga rajongók,

Mint ahogy már néhányan tudjátok, képek illetve kiragadott képkockák szivárogtak fel az internetre a jelenleg is munkafázisban lévő Breaking Dawn filmből. Hihetetlenül büszkék vagyunk erre a filmre, ugyanakkor hihetetlenül össze is vagyunk törve, hogy ilyen munkafázisban került napvilágra.
A film és ezek a képek még nincsenek a megfelelő kontextusban. Illegálisan szerezték meg őket és ezek korai napvilágra kerülése mélyen felháborítja a színészeket, a készítőket és a Summit munkatársait, akik mond azon dolgoznak, hogy 2011 novemberében és 2012 novemberében ennek a filmnek a gyümölcsét eljuttassák hozzátok.
Így akik kirakják őket, kérjük hagyják abba. Bár tudjuk, hogy a kísértés nagy, de kérünk, hogy ne nézzétek meg vagy továbbítsátok ezeket a képeket. Várjátok meg, hogy a film a teljes valódi gyönyörűségében ragadjon el Benneteket.

Tisztelettel,
Stephenie Meyer, Bill Condon, Wyck Godfrey és Summit Entertainment
via Twilight FB

4 megjegyzés:

Nyilván a rajongók többsége már látta az összes képet illetve videót. Talán csak azok nem akik nagyon tudják magukat türtőztetni.Úgyhogy már késő.
Ha a Summit adott volna ki 2-3 hivatalos képet, amiből 1 lett volna csak kulcsfontosságú jelenet, akkor szerintem elkerülhető lett volna ez a botrány.

Vagy ha kirúgták volna azt, aki a tavalyi cuccost kiszivárogtatta.

Én egyet sem láttam, és nem is fogom megnézni őket :) Esetleg az első BD előzetest, de utána semmit...
Ennek az az oka, hogy egy barátnőmmel megfogadtuk , hogy ki kell bírni, és ezt tanácsolom mindenkinek, aki szeretne magának meglepetéseket a filmben!
kitartás!!!

Kedves Mindenki! Én megértem a Summit és a film minden készítőjének a felháborodását,csalódottságát,és tényleg sajnálom,hogy ilyen módon kerültek ki a képek!Én megnéztem,és nagyon elvarázsolódtam tőlük,és ugyanúgy el fogok menni a moziba,és meg fogom venni DVD-n is! Nagyon sokra becsülöm a munkájukat,és kívánom,hogy többé ne történjen Velük ilyesmi! További szép napot Nektek!!!