2011. április 29., péntek

Entertainment Weekly előzetes

Milyen filmek, TV show-k, könyvek foglalkoztatják a Breaking Dawn sztárjait mostanában? Mi megkérdeztük, ők válaszoltak.
- Sara Vilkomerson
Lautner
„Kíváncsi vagyok a Thor-ra,” mondja a színész. „Imádom a Marvel képregényfilmeket. Szintén nagyon várom, hogy láthassam a Transformers 3-at.” Habár amikor a televíziós műsorokra kérdezek rá a 19 éves srác inkább a valóságot választja. „A Shark Tank nagy rajongójává váltam. Megszállottja vagyok. Annyira rabul ejtő, csak mindenki előáll a saját találmányával, üzleti elképzelésével, és én mindegyiket akarnám. Ez a legjobb [műsor]ötlet valaha is!”
Pattinson
David Cronenberg következő filmjében alakítja a főszerepet, ami Don DeLillo Cosmopolis című könyvének adaptációja, ezért Pattinson őrült módjára olvas mindent, amit DeLillo valaha is írt, beleértve az 1997-es Underworld-öt is. „Az egy annyira férfias könyv,” mondja Pattinson. A filmek iránti rajongása is ugyanilyen erős – és láthatóan ragadós.
„Rob a The Staircase megszállottja,” meséli Stewart, a 2004 dokumentumfilmről, amely egy nagy horderejű gyilkossági tárgyalásról szól és amiről Pattinson ódákat zengett a forgatás közben. „Nagyon sokszor láttam már, mert a forgatáson is mindenki azt nézte. Nagyon lebilincselő, de jó hosszú.”
Stewart
„De utálom az ilyen kérdéseket,” mondja Stewart. „[A válaszaidat] mindig felemlegetik pedig ugye folyton változik és mikor idézik már az van, hogy, 'aha, bejött az a könyv tavaly.'” Azért elmondta, hogy a Breaking Dawn forgatási szüneteiben Lev Tolsztoj Anna Karenináját olvasta. „Még nem fejeztem be, de nagyon imádom. Annyira jó és vicces és tökéletes – ha ki akarnék szakadni a saga világából akkor simán bel tudnék ugrani ebbe. Nem hiába klasszikus ez a cucc.”

0 megjegyzés: