2011. március 29., kedd

Interjú - Glamour US - Ashley Greene

A 24 éves Ashley Greene, Alice Cullen karakterén is túl kezd a jövőbe tekinteni. Igen, a két-felvonásos utolsó finálé első része ezen az őszön debütál, ezenkívül még idén láthatjuk egy új vígjátékban is, a Butter-ben. Joe Jonas-szal való szakításuk előtt pár nappal Josh Partner-rel beszélgetett a vámpírságról és egyebekről.

GLAMOUR: Az Alkonyat filmekkel tonnányi tapasztalatra tettél szert, de csak most kezdted ezt a szakmát. Ez valamelyest különös, nem igaz?
ASHLEY GREENE: Bizonyos tekintetben még mindig rendkívül kezdőnek számítok. És minden egyes alkalommal mikor dolgozom egy karakteren az nagyon izgalmas, de egyben félelmetes is.

GLAMOUR: Mi a helyzet az új filmeddel, a Butter-rel (Hugh Jackman és Jennifer Garner oldalán láthatjuk majd)? Mulatságos leszel benne? Mármint, ez a film olyan emberekről szól, akik vajfaragásban versenyeznek!
ASHLEY GREENE: Önkéntelenül az leszek. De igen – vajfaragás Iowa-ban, ott ez elterjedt dolog. Mesterműveket alkotnak.

GLAMOUR: Miként határoznád meg a karrieredet útját, miután ideje korán részesévé váltál egy ekkora világjelenségnek?
ASHLEY GREENE: Ez nehéz, mert az emberek úgy tekintenek rád, mint a karakteredre. 24 éves nőt akarok megformálni, nem egy 17 éves lányt. Ezért is vállaltam el a Butter-t, hogy ezt megmutassam. És tökéletesen meg leszek azzal elégedve, ha évekig nem csinálok semmit - ha nem találnak meg a nekem megfelelő szerepekkel.

GLAMOUR: Egy olyan pályafutással, mint amilyen tiéd, profinak kell lenned, kezelned kell helyzeteket.
ASHLEY GREENE: Meg kell próbálnod. Határozottan nem vagyok tökéletes. Nem hiszem, hogy bárkinek is tökéletesen meg kell felelned. Ha megbékélsz ezzel, akkor rendben vagy.

GLAMOUR: Na és mi a helyzet a züllött Hollywood-dal, úgy mint a bulizással és a drogokkal?
ASHLEY GREENE: Állom a sarat. Nem fogok egy bárban lerészegedni. Fiatal lányok néznek fel rám. Megteszem a tőlem telhetőt, hogy ne térjek le az útról.

GLAMOUR: Beszélgessünk a képernyőn kívüli életedről. Mesélj a jótékonysági munkádról?
ASHLEY GREENE: A Donate My Dress-szel közösen tevékenykedem. Országszerte vannak olyan pontok, ahol szívesen fogadják az általad adományozott különleges alkalmi ruhákat. Egy bál nagy dolog, főleg mikor 15 éves az emberlánya. Ez a kezdeményezés viszont azoknak a lányoknak segít, akiknek nincs elég pénzük [báli ruhára], akkor elmehetnek és kiválaszthatnak valami különleges darabot.

GLAMOUR: Ez nagyon aranyos. A szüleid biztos büszkék rád.
ASHLEY GREENE: Az egyetlen dolog, amit valaha is akartak az az, hogy azt csináljam amit én akarok. Nagyon büszkék, mert nagyon nehéz dolog nem engedni, hogy hatással legyen rád Hollywood.

GLAMOUR: Mindig is egy keményen dolgozó csaj voltál?
ASHLEY GREENE: Oh, ember, annyi munkám volt már. Mindig is dolgozni akartam, megkeresni a magam kenyerét. Mikor 14 voltam, meggyőztem egy vegytisztítással foglalkozó céget, hogy alkalmazzon. Azért dolgoztam, hogy azt vehessem meg, amire én vágyom.

GLAMOUR: Honnan jött ez a színészkedés dolog?
ASHLEY GREENE: Modellként kezdtem. De először ügyvéd akartam lenni. Majd rájöttem, hogy el akartam játszani az ügyvédet, nem pedig az lenni a valóságban is. Hála Istennek, hogy észbe kaptam.

GLAMOUR: Hány Floridából vagy máshonnan jött lány megy New York-ba modellkedni és válik filmsztárrá?
ASHLEY GREENE: Nagyon hiszek abban, hogy „minden okkal történik.” Nem azt mondom, hogy könnyű volt. Lean Cuisine-en [mirelit étel] éltem, még bútoraim sem voltak, és évekig egy szobán osztoztam egy másik lánnyal. Kimerítettem a hitelkártyakeretemet. De mindig azt gondoltam, hogy a rossz valami jóval is jár.

GLAMOUR: Beszélgessünk a szerelemről és a kapcsolatokról. Úgy, mint hol van most a szuper-dögös barátod?
ASHLEY GREENE: Nagyon kapós.

GLAMOUR: Nagyon kapós! Szerelem volt első látásra?
ASHLEY GREENE: Először csak a barátság alakult ki, ami nagyon fontos számomra. Ha valakivel egyfolytában együtt leszel, annak a legjobb barátodnak is kell lennie.

GLAMOUR: Egy kapcsolatban mik a te kitételeid?
ASHLEY GREENE: A nehéz dolgokról is tudnod kell őszintén vallani. De nem akarjunk az exeinkről csevegni. Ami a múltban megtörtént, azon változtatni már nem tudunk. Kivéve, ha a múltadban tömeggyilkos voltál! Abba a személybe szerettél bele, akit most ismersz.

GLAMOUR: Mikor a Google-be begépeltem az A-S-H betűket, a neved volt, amit elsőnek felajánlott. Komolyan! Mit szólsz ehhez?
ASHLEY GREENE: Tényleg?! Ez izgalmas!

GLAMOUR: Ashley Greene, egy kisvárosi lány nagyvárosi álmokkal…
ASHLEY GREENE: Úgy vélem, hogy még van mit tenni. De a mostani helyzetemmel elégedett vagyok. Viszont mindig is lesznek nagyobb, merészebb álmaim.
- 2011. Május
VIA

0 megjegyzés: