2011. március 24., csütörtök

Judi Shekoni Team Edward

A Breaking Dawn Zafirnája, Judi Shekoni a Large.Manchester magazinnak adott interjút, amelyben többek között szóba került a Twilight Saga is:

[...] Jelenleg a Breaking Dawn-t forgatod, amiben az amazon vámpírt, Zafrinát alakítod – már azelőtt is rajongója voltál a franchise-nak, hogy megkaptad volna a szerepet?
   Abszolút. Az első két könyvet akkor olvastam mikor a barátommal, Jenny-vel a Bahama-szigetek körüli hajóúton voltam. Nem akartam fikciós regényt olvasni, de már annyira unatkoztam, hogy bármit kézbe vettem volna. Eleinte az egész elég furcsának tűnt, emlékszem, hogy azt mondtam, „Nem értem, ez csak kölykökről szól,” de ahogy egyre jobban belemerültem, úgy habarodtam bele. Már azon a ponton voltam, hogy engedjetek leszállni a hajóról, mert meg kell vennem a következő kötetet. Mikor az első filmet mutatták be, a barátaimmal a mozira előre foglaltunk jegyeket - és imádtuk [a Twilight-ot].
Most pedig az egész annyira szürreális, hisz egyik nap ott álltam Cullenék házában és azt gondoltam, ’Tényleg itt vagyok’!

Milyen együtt dolgozni a szereplőgárdával?
   Mindenki szuperkedves, a légkör családias. Nagyszerűen érzem magam mindenkivel, Rob (Pattinson) nagyon vicces, ez az egész egy kellemes élmény. A nemzetiségek keverednek - a kanadaiak humoruk alapján hasonlítanak a britekre. Amikor csatlakozol egy olyan projekthez, mint amilyen ez is, találkozhatsz igazi primadonnákkal, de ennél a szériánál ez nem igaz. Minket, újoncokat úgy fogadtak mintha már a kezdetektől fogva együtt dolgoznánk. Az is segített, hogy a leggyönyörűbb hotelben voltunk elszállásolva - apró magánlakások hálózatát kell elképzelni; még saját kandallót is kaptam!

Team Edward vagy Team Jacob vagy?
   Azt kell mondanom, hogy Team Edward. A könyvek rajongójaként nagyon nehéz nem beleesni [Edward-ba]; ő egy álompasi, akire mi nők mindannyian vágyunk.

Készen állsz a nagyfokú médiaérdeklődésre, amelyben kétség nélkül részed lesz a Twilight Saga miatt?
   Már most is őrületes. A rajongók már azelőtt tudják, hogy merre leszünk, mielőtt odaérnénk, mindig várnak ránk a forgatási helyszínek, a hotelek és a repülőterek környékén. Egy ennyire nagyon várt film esetén, a figyelem is hatalmas. A premiereket várom leginkább – főleg a hollywoodit, majd a londonit, ahol a honfitársaim is láthatják a filmet. Elképzelhetetlen, hogy mennyire izgalmas lesz ez az egész. [...]

0 megjegyzés: