2011. március 31., csütörtök

ÜBERNAGY BD képszivárgás

Szerintem sokan tudjátok (minden Twilight rajongó esetleg??! :D), hogy tegnap este kiszivárogtattak egy csomó képet a Breaking Dawn-ból - fogalmunk sincs, hogy miként kerültek elő, de egy biztos annak a helyében most nem lennék, aki ezt meg merte lépni. Plusz ha ez még nem lenne elég további képek is előkerültek, sőt mostmár mozgó VIDEÓ is van. Ezeket nem fogjuk kirakni, viszont keresgéljetek neten - egy tanács: a Tumblr és a Youtube jóbarátotok! :) De mielőtt nekiesnétek a kutatásnak, fel kell hívnom a figyelmeteket arra, hogy KULCSFONTOSSÁGÚ JELENETEKRŐL vannak már fotók, szóval aki  semmiképpen sem akar ezekbe belebotlani, kerülje el azt a két csatornát.

31 megjegyzés:

25 mp-nél az a kép, hajjjajjjjjjjjjjjjjj Eddy fiúXD

OMG ..ISTENI :) (L) ♥♥

ÁÁÁ, nagyon nagy az összes :) a 25 mp-nél lévő tényleg nagyon woooowww és még hozzá képzelem Carter Burwell zenei játékát hm..... (L)

Én Carter Burwell zenei játéka helyett valami teljesen mást képzelek a képhez... bizonyos hangokat, amelyek nem arról árulkodnak, hogy fájna nekik az, amit művelnekXDXDXD

Én már nem tudtam megnézni :(
Vki letöltötte? Ha esetleg igen akkor eltudná nekem küldeni erre a címre?
m.csu.15@citromail.hu
köszííí
Tincsu

Nagyon óemdzíísek a képek!!! Mind az összes!!
Vicces, hogy előkerült ma itt, hogy vajon mikor láthatjuk a vámpír Bellát, akár csak egy kicsit.... Erre tessék :) Nagyon furcsa volt nekem, nem ehhez szokott a szemem, de ahogy számítottam rá, nagyon VAD!!!
Lehet gyakrabban kéne ilyen kérdéseket feltennünk, ha ilyen hatékonyan működnek :D
És szerintem a jelenet alatt tuti zene lesz, vagy valami nagyon lágy vagy nagyon zúzós :)

Bazz... épp keresem a szavakat a szótárban, mert most kiürült a fejem, de kurvára.
Úr Isten! Visítani szeretnék... hűűűhaaa

OMG!!!Hát ezek a képek....nem semmi...én se tudok szóhoz jutni..:D

Valaki eltudná küldeni a videókat!!!
Megőrülök!!!!!!!!:D

gilmoregirl.heyace@gmail.com

köszi
Anita

Elnézést mindenkitől ha félreérthető volt: NINCS IGAZI VIDEÓ, csak a kiszivárgott képekből csináltak gyorsan egy montázsvidit, azt raktuk ki, de törölték. Mégegyszer sorry a félreértésért. :/

vááá és ma még több kép és váááááááá :D:D:D ez naggyon jó,már kevésbé aggódom hogy félre fog siklani az utolsó 2 rész!!!!nagyon jóóó :D bár azt érte volna el a kiszivárogtató ezzel hogy nem várnak novemberig a filmmel:D :D vágyálom tudom :)

Csajok, én pedig úgy gondolom, nem lehet véletlen, hogy a SM interjú után 1 nappal kiszivárognak ezek a képek. Szerintem ezeket a "balhékat" ilyenkor a produkciós cég generálja, hiszen csak jót tesz a projectnek. Persze lehet, hogy tévedek, mindenesetre én nem bánom a dolgot, felőlem nyomhatják ezerrel :-)))
Az újabb képeket és videót nem láttam még, sajna itt a melóhelyen nem is tudok keresgélni, így kérlek titeket, legalább egy link erejéig essen meg a szívetek rajtam, végülis ma van a szülinapom :-)
Annie-Barbi nagy-nagy köszönet mindenért, Barbi csodállak a kitartó fordításaidért!!!

Sziasztok:)

A mozgóképes-link már nem jön be :(
Amugy a képek hát..nincsenek rá szavak..:D :D mikor lesz már November ?! :D(tudom, Novemberben :P)

Köszi lányok a képeket :))

Töröltük őket, mert nem akarunk gondot belőle, de egy szépen megírt levélkének mindig örülünk. :DDD

Btw most néztem meg Youtube-on legalább 10 videó van a képekből csinálva....

Barbi, köszi :)
Közben megtaláltam az összes képet amit itt nem :))

Sziasztok!!
Kérlek szépen küldjetek nekm is BD-s képeket, annyira szertném őket látni már lassan a hajamat tépem :P nagyon-nagyon szépen kérek vkit h küldjön erre a címre:nemszil@citromail.hu egy linket vagy vmit
Nagyon szépen köszönöm:):D
Puszi
Szilvi

Szilvi biztos jó a mail-cím? Állandóan visszadobja az üzenetemet. Nincs gmail-es címed esetleg?

Tegnap este nagyon mással voltam elfoglalva, reggel még belefutottam a lényegbe. Köszi lányok. :)

Viszont az a pár kép az nagyon emlékeztetett a tavalyi Valentin-napi képszivárgásra. Témájában, stílusában. Érdekes valóban, hogy ezt kétszer is el lehet játszani egymás után alig egy-egy év különbséggel.

Mindenesetre a tavalyi élményekből okulva (az Eclipse kb a közepéig megvolt jelenetekből), lehet kicsit megpróbálok idén én is böjtölni :))

légyszíves nekem is küldjétek el annyira szeretném látni őket!!köszönöm nektek pindi79@gmail.com

légyszi nekem is küldjétek el a képeket, vagy linket, mert nem nagyon találom őket :)) a címem: veresanna1@freemail.hu
Kösziii!

Nekem is küldjétek el a képeket lécci .:) :P veszelikinga12 @gmail.com

Sziasztok.. Valaki eltudná küldeni nekem a képeket.. Már awhh... Már nagyon őrült vagyok..

lango.luca@freemail.hu


NAGYON KöSZönöM :D

nekem is eltudnátok küldeni a képeket?
kdora9218@gmail.com
köszönöm:D

Sziasztok! én se találom a képeket. vki el tudná küldeni? köszi!
dr.szilvi88@gmail.com

Sziasztok!Tudom,hogy sokan kérték már......,DE el tudná nekem valaki küldeni a képeket,erre a mail címre: pancsa8@freemail.hu ?
Előre is köszönöm!
U.i.:
Nagyon jó az oldal,már több,mint 2 éve hűséges rajongótok vagyok! :D
(És persze a filmeknek és a könyveknek is!)

Sziasztok!
Elég nagy lemaradással,de azért elküldenétek nekem a képeket a lenard.regina@citromail.hu-ra?
Előre is köszi.

sziasztok
nagyon le vagyok maradva ... valaki nekem át tudná küldeni a videót meg a képeket ??? nagyon örülnék neki..:)
noramuller@freemail.hu
köszönöm Nóri

Sziasztok

Nagyon jó az oldal, én is már évek óta figyelemmel kísérem itt az eseményeket. Valaki eltudná küldeni a képeket? Sajna nem találom őket!
f.sisi@freemail.hu

köszi: Sziszi

kicsit megkésve, de nekem is el tudnátok küldeni?
wwonka@&itromail.hu
előre is köszi: Fanni