2011. március 22., kedd

Az orosz ELLE interjúja Robert Pattinson-nal

A Föld legelbűvölőbb vámpírja egy rövid szünet erejéig kilépett a Twilight világából, hogy megcsinálja a Vizet az Elefántnak című filmet – Robert Pattinson Galina Galkina-val beszélgetett.

Azt beszélik, hogy azután vállaltad el a Vizet az Elefántnak főszerepét miután találkoztál partnereddel – Tai-jal, az elefánttal. Miként nyert meg téged?
Az idomárja azt kérdezte tőlem, „Látni akarod, hogy milyen trükköket tud megcsinálni?” Kiderült, hogy Tai  lovat és csirkét is tud utánozni! Mikor az idomár azt kérte tőle, hogy csináljon úgy mint a ló, ezt a „Frr!” hangot adta ki. Hogyan tud ilyeneket megcsinálni? De azt is tudja, hogy kell labdával játszani és meg tud a mellső lábain is állni. Azt gondoltam, „Ez egy csodálatos állat! Nagyon szerencsés vagyok, hogy egy olyan filmben szerepelhetek, amiben ő is benne van!”

Van kisállatod?
Igen, 18 évig volt egy kutyám, aki két évvel ezelőtt halt meg. Most van egy másik kutyám. Két, nem, három nappal ezelőtt került hozzám.

Tényleg? Milyen fajta?
Egy kölyökkutya, keverék. Egy állatmenhelyről hoztam el, el akarták altatni. Szóval már az enyém.

Mennyi idős? Nyüszít éjszakánként?
6 hónapos. Nem, nagyon csendes. Nem hallatatja a hangját, ami nagyon furcsa. (Nevet.)

Mi akartál lenni, mikor kisgyerek voltál?
Mikor fiatalabb voltam, arról álmodoztam hogy zongorista leszek, de később érdekelni kezdett a politika is, így úgy véltem, hogy a jövőben ez az én utam. Mindezek után, pedig színész lett belőlem. (Nevet.)

Van valamilyen képesség, amire szert szeretnél tenni?
Szeretnék megtanulni táncolni. Nagyon rossz táncos vagyok.

Gyerekkorodban mi volt a beceneved?
Nem volt. Mindenki a nevem szólított.

Reese beismerte, hogy nagyon szerencsésnek érezte magát, amiért csókolózhatott veled. A való életben, hogy tudna valaki elcsábítani téged?
Azt hiszem, ha a lány okos, tehetséges és ambiciózus lenne esélye. (Nevet.) Ezt mindig is szerettem.

Helyesnek, jóképűnek tartod magad?
Nem tartom magam annak! (Nevet.)

Le tudnád magad írni három szóval?
Oh Istenem! (Nevet) Nos, nem tudom. Igen! Nem tudom. Ez már három szó volt. (Nevet.)

Előfordult már, hogy egyszerre több lánnyal randiztál?
A való életben?

Igen, a való életedben.
Nem, nem hiszem.

Sok ember tart a cirkuszoktól. Van valamilyen fóbiád? Mitől félsz?
A fulladástól. Nem bírom a víz alatt.

Tudsz úszni?
(Nevet.) Az úszásban nagyon rossz vagyok. És nem is akarok jobban megtanulni.

A Vizet az Elefántnak miatt megváltoztatattad a hajszínedet. Ilyen téren készen állsz a kísérletezésre?
Nagyon szeretnék egy nagyon kövér embert eljátszani. Szeretnék meghízni egy szerep kedvéért. Annyira klassz lenne! (Nevet.) Ugyanakkor félnék, hogy nem tudnék visszafogyni és örök életemre kövér maradnék.

Valaha diétáztál már?
Igen. (Nevet.) Szörnyű. Hamarosan ismét fogyókúráznom kell, mert félmeztelenül kell megjelenem egy jelentben. (Nevet.)

Úgy hallottam, hogy Reese Witherspoon fiát alakítottad a Hiúságok vásárában?
Igen, az volt az első szerepem.

Ez érdekes! És most a szerelmét játszod. Ha ilyen ütemben haladunk, hamarosan a lányodat fogja játszani!
(Nevet.) Én vagyok - az anyja!

Reese azt mondta, hogy sokat nevetettek a forgatáson. Mikor nevettél utoljára?
Az utolsó Twilight filmet forgattam és egy másik karakterrel kellett harcolnom. Még mindig előttem van, ahogy azt a vicces mozdulatot csinálja (megpróbálja megmutatni, ahogy a székben ül). Charlie Bewley-nak egy hatalmas köpenye volt és el kellett hajítania. Mesélve nem tűnik viccesnek, de ha láttad volna te is szívből nevettél volna.

És mikor kellett utoljára verekedned - nem filmes szerepre gondolok?
Úgy húsz vagy huszonegy lehettem. Nagyon furcsa volt. (Nevet.) Egy srác odajött hozzám és megpróbált kirabolni, amíg másik 5 haverommal lógtam. Azt kérdeztem tőle, „Mit csinálsz?” (Nevet.) Szóval volt egy kis lökdösődés, egyszer megütöttük egymást. Ennyi.

A Vizet az Elefántnak végén Jacob 90 éves, és egy idősek otthonában él. Mit gondolsz, mit fogsz csinálni, hol leszel mondjuk, nem 70, de úgy 30 év múlva?
30 év múlva 54 leszek. Fogalmam sincs.

Hát igen, amíg fiatal az ember az idő csak repül. De a világvégét illetően sok a szóbeszéd. Mit gondolsz erről?
Szeretném azt hinni, hogy a világvégét megérem és akkor el kell költöznünk egy másik planétára. (Nevet.) Tényleg egy másik bolygón akarok élni. De azért jó lenne ha ez az egész világvége dolog, nem következne be.

Mindig arról pletykálnak, hogy romantikus kapcsolatod van vagy Kristen Stewart-tal, vagy Reese Witherspoon-nal, vagy épp Emma Watson-nal. Azon szóbeszédek, amikben színésznőkkel vagy énekesnőkkel hoznak össze, jól esnek számodra?
Hmm…. ezekben semmi jó sincs. (Nevet.) Megpróbálok valakire visszagondolni, aki érdekes, de senki nem jut eszembe. Talán valaki, mint… nem, senki nem jut eszembe. Sorry.
- Galina Galkina, 2011. Április

0 megjegyzés: