2009. augusztus 6., csütörtök

Az ET interjúja Melissa Rosenberggel

A Twilight Saga folytatódik, ugyanis a New Moon ősszel kerül a mozikba, míg ebben a hónapba kezdődik el az Eclipse forgatása. Az ET faggatta a Saga forgatókönyvíróját, Melissa Rosenberget arról, hogy mire számítsanak a rajongók az elkövetkezendő filmekkel kapcsolatban. Vigyázat az interjú spoilert is tartalmaz.
ET: Mit tudsz mesélni a New Moonról és az Eclipse-ről?
MR: Nagyobb lehetőségek rejlenek bennük. Az első filmben bizonyos szempontokból kevesebb romantika volt. Ott volt a harc James-szel a film végén. Ami nagy jelentőségű volt. A New Moon-nál megismerkedhetünk egy farkas-klánnal, és a Volturival is. Az Eclipse-ban van egy hősies csata, így minden könyvvel és minden egyes filmmel grandiózusabb lehetőségeket kaptunk, amit szórakoztató volt írni. Ami nagyszerű volt ebben az egészben a történet és a karakterek… egyre nagyobbra nő, és ez igazán nagyon élvezetes volt.

ET: Írsz Kristen Stewartnak és Robert Pattinsonnak olyan jeleneteket amiben a közöttük lévő kémia érződik?
MR: Amikor a Twilight-ot írtam, még nem tudtam hogy kik lesznek a színészek, szóval „vaksötétben” írtam. Átírtam mikor megtudtam kik lesznek a szereplők, mert több komikus helyzetet írtam bele, de ez nem felelt meg ezen színészeknek és a hangulatnak. Vonzódom a sötét komédiákhoz, erre példa a Dexter. Szóval a New Moon-nál és az Eclipse-nál már tudtam hogy kiknek írok. Tudtam hogy a karakterek kik voltak, milyen a jellemük. Ez az Eclipse-szel már könnyebb volt. Stephenie Meyer megteremtette a karakterek közötti kémiát; és ezt a két színész (Kristen és Rob) felerősítette. Nem hiszem, hogy a filmek ennyire sikeresek lettek volna a két színész nélkül és az ő kémiájuk/vonzalmuk nélkül. A Twilight-nak nagyszerű szereposztása van.

ET: Milyen volt a New Moon forgatása?
MR: A New Moon volt a legboldogabb/legfelszabadultabb forgatás amin valaha voltam. A fickó, aki felvett azt mondta: „Nagyszerű a forgatás. Chris Weitz egy zseni. Ez olyan csodálatos.” A következőket mondtam: „Jól van, haver, elfogult vagy.” De megérkeztem, és pompás volt. Megérzed mikor nem kényelmes/jó a forgatás és az emberek nem jönnek ki egymással. Chris egy Zen Mester. Odamentem hozzá és azt mondtam: „Mennyire fesztelen és nyugodt vagy. És mindenki annyira fesztelen és nyugodt.” Ő azt mondta: „Fogalmad sincs, hogy ez mibe fog nekem kerülni.” A férjem is rendező, tudom mibe fog ez neki kerülni. El kell fojtanod minden kis pánikot és csalódottságot azért, hogy a project nyugalomban valósuljon meg. Remélem Chris-nek kellemes vakációja lesz a forgatás és a bemutató között.

ET: Mit gondolsz Rachelle Lefevre lecseréléséről?
MR: Szeretem Rachelle-t, de Bryce Dallas Howard? Gyalázat, de azt hiszem Rachelle briliáns dolgokat fog csinálni. Épp ezért szeretem. Biztos vagyok benne, hogy Bryce nagyszerű lesz.

ET: Itt van a negyedik könyv. A franchise folytatódni fog?
MR: Nem tudom elképzelni, hogy a Summit ne csinálja meg. De most az Eclipse-re fókuszálunk. Még az elején tartunk. Gondolom lesznek még erről tárgyalások (mármint a BD-ről).

0 megjegyzés: