2009. október 16., péntek

Tiszarádió - Twilight Edition ISMÉTLÉS


A múlt héten leadott rádióadást ezen a héten vasárnap 17 órakor ismétlik meg, hallgatni továbbra is interneten lehet ezen a linken, vagy az oldal honlapján az online hallgatás-ra kattintva. Hallhatjátok Edward magyar hangját Szvetlov Balázst felolvasni a könyvből, telefonos interjú Bella magyar hangjával Csuha Borival illetve a Twilight zenéit adják folyamatosan a beszélgetések között. Nekünk nagyon tetszett múltkor szóval aki lemaradt, az most pótolhatja!!

Valószínű akkorra lesz majd egy Kibeszélő is, ahol az adást beszélhetitek meg egymással!

5 megjegyzés:

Bocsi, lehet hogy nem jó, ha ideírom ezt, de most ide vág:)

Szóval, látta valaki szinkonosan a Twilight-ot? Én nem mertem belenézni...a - elnézést a szóért - borzalmas szinkronok, amiket mostanában csinálnak, nem vitt rá, hogy belenézzek...

Szia!
Én szinkronosan láttam először és úgy szerettem bele:) Aztán a moziünnepen láttam feliratosan és nagyon furcsa volt, de jó értelemben. Eredetiben Robertnek sokkal férfiasabb a hangja, de mondjuk Kristené olyan tónustalan volt...szóval nem is tudom, nekem tetszett így is úgy is:) Andi voltam:)

Sziasztok,
Én először szinkronosan láttam,utána megnéztem eredeti nyelven, és százszor jobb.
Általában minden filmet eredeti nyelven érdemes megnézni.
Rebeca

Sziasztok!
Én is először szinkronosan láttam, majd feliratosan is, és felirat nélkül is megnéztem.
Nekem mindenhogyan bejött végül is.

Én csak feliratosan néztem! magyarul elkezdtem de valami borzadály... mind1 :S én jobban szeretem ha eredeti nyelv úgy jobb.