2009. október 13., kedd

Nincs több kép és/vagy video a New Moon-ból!

Ma elhatároztuk Barbival, hogy mivel a Summit a Scream awards-on kívül még jövő héten is le akar adni egy részt a New Moon-ból mi nem teszünk ki több ilyen anyagot az oldalra egész a film bemutatójáig. Nagyon szomorúak vagyunk amiatt, hogy a Summit ennyire tönkre akarja tenni a film-élményünket, hiszen hihetetlen mennyiségű képet, videot és infót adtak ki, ami szerintünk nagy hiba volt és reméljük az Eclipse-nél ezt nem fogják elkövetni. Akit érdekel valami az szóljon és küldünk neki linket, de ide az oldalra nem teszünk ki képeket és videokat a filmből. Már csak 37 nap van hátra ezt úgy gondoljuk, mindenki kibírja, már fél lábbal is. Interjúk, hírek és egyebek természetesen továbbra is várhatók. Reméljük egyetértetek a döntésünkkel és továbbra is látogatóink maradtok.

12 megjegyzés:

Egyetértek, de akkor ennyi erővel Eclipse-szel is meg lehetne tenni ugyanezt, addig amíg ki nem jön a könyv, nem? Voltak képek, amik árulkodtak nekem arról, mi lesz benne, amit én még ugye nem olvastam. És elvben azt Magyarországon senki nem olvashatta még el.

Én szeretnék linket kapni.

Én egyetértek.. Lassan az egész filmet kiadják.... mondjuk én ennek ellenére is ott leszek az első vetítésen, de valami meglepinek kellene hogy maradjon.....
És igen abban is van valami amit Ágnes mond, már az eclipse-könyv kiadásáig is csak kicsivel több mint 1 hónap van...habár azért én ürülnék egy két képnek a kulisszák mögül ;)de türelem rózsát terem...:D

Most kaptam meg a fantasztikus hírt, hogy nem is 9 nap van a megjelenésig, jeeeej. Megint várhatunk egy csomót:(

Támogatom az ötletet!!! Én se nézek meg semmilyen új videót a filmig. Sajnos képbe valószínűleg bele fogok futni, mert mindig böngészek, de videót nem!

A Scream felkonferálást viszont megnézem Taylor miatt (de amit konferálnak próbálom becsukni a szemem! xD)

Őszintén szeretném megköszönni ezt lányok! A 2. előzetest sem akartam megnézni, de mikor megláttam az oldalon, akkor nem tudtam ellenállni. Így azt hiszem menni fog, és ennek köszönhetően a moziban láthatok majd esetleg új részeket is. :)
Apropó! Duduss végülis kibírta vagy megnézte a 2. trailert?

Nem, Duduss még mindig nem nézte meg :) És mostmár irigylem is hogy tudta magát tűrtőztetni!! :)

Ja bocsi elrontotam csak számoltma ösze visza kicsit több mitn egy hónap a New Moon filmig van, az eclipsig már csak pár nap, mert 30adikát irtak... Upsz :D

Aki nem bírja kivárni(mint én), angolul is elolvashatja az Eclipset (vagy németül). Az angol könnyen fordítható :)

Nekem nem az a bajom, hogy angol vagy magyar. Hanem, hogy nem könyv:(

Oké, elvben meg lehet venni angolul is, de azért annyira nem tudok angolul, hogy egyből azzal kezdjem.