2009. október 28., szerda

Justine Wachsberger (Gianna) élményei a New Moon forgatásáról

A Radaronline.com Justin Wachsbergert (Gianna) kérdezte a filmről és a szerepéről. Spoilereket nem tudott Justine elárulni, ugyanis még nem látta a filmet. „Nem mondhatom el a jelenetemet, de nagyon hasonlít a könyvbelire, nem igazán változtattak semmin.” Wachsberger szeretne majd visszatérni a Breaking Dawnban, habár Stephenie elárulta neki hogy karaktere meghal. „Remélem, hogy visszahoznak a Breaking Dawn-ban, hogy láthassanak meghalni.” Stephenie ott volt a forgatáson, míg a jeleneteit vették fel és meg is dicsérte „Azt mondta, hogy oh milyen csinos vagy.” mondta. Justine egy fontos jelenetben szerepel együtt Robert-tel és Kristen-nel, elmondta, hogy Robnak nem volt nehéz váltani a brit akcentusról az amerikaira a forgatáson. „Szeretem a brit akcentusát.” mondta. Mesélt arról is, hogy milyen volt Kristennel együtt dolgozni: „Valójában nagyon vicces.”, Justine számára Kris volt az egyik legkedvesebb személy a forgatásról. „Van egy félénk oldala, de ugyanakkor nagyon szórakoztató és vicces.” A színésznőt egy kis kellemetlenség is érte a forgatáson, ugyanis mikor első nap ment a helyszínre problémája volt a biztonságiakkal. „Azt hitték, hogy rajongó vagyok. Biztonságiak jöttek mindenhonnan és mondták, hogy ez egy zárt forgatás, nem mehetek be.” De szerencsére sikerült őket meggyőznie, hogy tényleg szerepel a filmben, így végül bemehetett. Szegénynek kicsit kellemetlen lehetett ez a helyzet. Nagyon kíváncsi vagyok hogy milyen lesz a New Moonban, reméljük a jeleneteit nem vágják ki.

4 megjegyzés:

Hát, most már nem csak Wachsberger tudja, hogy meghal a karaktere, hanem én is:(

Még egy poén lelőve:(((

Légyszíves az én kedvemért írjátok ki ilyenkor, hogy spoiler...csak 7 betű:(

Ági sem az Eclipse-ben sem a BD-ben nem derül ki, hogy Gianna meghal. Én sem tudtam, hogy így lesz. Ez csak Steph kiegészítésként elárulta Justine-nek.
Ez nem hiszem h spoiler lenne!

Jaaa, akkor elnézést kérek. Én azt hittem meghal. Mivel nem olvastam őket, nem tudom összekapcsolni ezeket...mégegyszer bocsánat.