2009. október 20., kedd

2008 One Magazin: Nikki Reed interjú

Előszedtünk a Nikki rajongóknak egy, a New Moon forgatás elején készült interjút, melyet Taki fordított le, ezúton is köszönjük neki!

„Kristen és én olyan mintha testvérek lennénk.“

Nikki Reed ténylegesen barna, de nem habozott változni a Rosalie-ként betöltött szerepéért a Twilight-ban – reggelenként átváltozik dögös szőkévé. De ez majdnem a hajába került! A színésznő beszél Robert Pattinsonról és arról is, mi igaz a pletykák közül a kapcsolatukról…

Mit tudsz elmondani a karakteredről a Twilight 2 – New Moon-ban?
Eleinte kicsit aggódtam, amikor olvastam a regényt, a Cullen család keveset szerepel benne. De az a néhány jelenet, amiben Rosalie megjelenik a klán többi tagjával nagyon fontos a történethez. Mindenekelőtt a legfontosabb jelenet Bella 18. születésnapja, amely során drasztikusan megváltozik mindenki sorsa. A könyvben ez a jelenet eléggé véres, de a vásznon sokkal finomabb lesz. Azt hiszem a rendező, Chris Weitz megértette, hogy nem feltétlenül szükséges, hogy véres legyen a jelenet ahhoz, hogy meggyőző legyen. Ha hiszel nekem, ez a film fantasztikus lesz.

Tudsz már valamit a 3. rész forgatásáról, az Eclipse-ről?
David Slade lesz a rendező, ő rendezte a Hard Candy-t. Már találkoztam vele, és beszélgettünk a szerepem fejlődéséről. Szerintem új életet fog lehelni az új részben. Érdekesnek találom, hogy mindegyik résznek más a rendezője, mert mindegyiknek más a természete és a nézete, így hozzáadnak valami újat. Alig várom, hogy együtt dolgozhassak David-del.

Mindig egyet értettél azzal, hogy a producerek változtatni akarnak a szereplőkön?
Őszintén szólva volt néhány félelmem. Néhány alkalommal nem értettem egyet a döntéseikkel és nem csak Rosalie-val kapcsolatban. Mindannyian aggódtunk, Taylor Lautner miatt, hogy le kell cserélni. Kristen és én épp Afrikában voltunk, amikor megtudtuk a jó hírt, hogy továbbra is ő fogja játszani Jacob-ot. Féltünk, hogy el kell hagynia a Saga-t. Nagyon büszke vagyok arra, ahogy harcolt a szerepért. A filmek nélküle nem lettek volna ugyanolyanok.

Állítólag a filmbeli kinézeteddel kapcsolatban nehezen értettél egyet a produkcióval. Ez igaz?
Igen, de én nem szeretném, ha azt gondolnák, hogy felkavarnak a kis dolgok, mint például „Nem vagyok elég szép/jó a képernyőn.“ Nem, semmi köze nem volt ehhez. A probléma az volt, hogy az első rész forgatásán majdnem elvesztettem a hajam! Sötét a hajam, és amikor először festették át szőkére 36 órát vett igénybe. Ezenkívül felül a festés után foltos lett és nem akartam, hogy úgy nézzen ki, mint egy Barbie baba fekete hajszálakkal. De sajnos a különböző tortúrák megakadályozták a hajam gyógyulását. Sőt, inkább elkezdett hullani! Már majdnem megbolondultam és mondtam, hogy a következő filmekben parókát fogok hordani.

És tudták teljesíteni ezt a kívánságod?
Igen, szerencsére a költségvetés nagyobb volt a New Moon-nál, így belefért egy szőke paróka Rosalie-nak! (Nevet) Nem szeretném, hogy a rajongók azt higgyék, hogy csak megcsíptem a szerepet, Rosalie karakteréhez a szívemet is beleadtam. De kopaszon egész biztos, hogy nem tudtam volna előadni a szerepet. Néhány rajongó kritizálta a kinézetemet az első filmben és nem hibáztatom őket, egyet értek velük bizonyos mértékig. De azt el kell mondanom, hogy a Twilight-ot igazán nehéz körülmények között forgattuk. Soha nem forgattunk a napsütésben, végülis mi vámpírokat játszunk és a felvételek nagy részénél esett az eső. Az eredménye ennek az lett, hogy a sminkünk és a hajunk rövid ideig volt tökéletes. Egyszerűen nem tudtunk olyan tökéletesen megjelenni, mint kellett volna, ez az időjárási viszonyok miatt volt.

Kristen Stewart és te a forgatások alatt közel kerültetek egymáshoz. Még mindig barátok vagytok?
A legjobb barátok lettünk. A találkozásunk előtt is érdeklődtünk egymás iránt, nagyon tetszett néhány korábbi szerepe. Ez vicces, mert a Twilight elején a karaktereink nem jönnek ki egymással, de a valóságban az ellenkezője a helyzet. Együtt mentünk nyaralni is. Hamarosan együtt készítünk egy filmet is, amelynek a címe, K-11. Kristen és én szeretjük mindkét projektet. Olyan nekem, mint egy testvér.

Mi az igaz a Robert Pattinson-nal való szerelmi kapcsolatotokról? Mind ez csak pletyka?
Úgy érzem, nagyon hízelgő, de mi csak nagyon jó barátok vagyunk. De a pletykák ellen nem tudunk harcolni és úgy érzem, hogy nem ez lesz az utolsó pletyka Rob szerelmi életéről.

1 megjegyzés:

De jó:) Nekem ez nagyon tetszett:)

Köszi a fordítást, Taki:)