2009. október 29., csütörtök

Hivatalosan is vége Eclipse forgatásának

Kb. másfél órája ért véget hivatalosan az Eclipse forgatása, tudatta velünk David Slade twitteren keresztül. Vancouver-i idő szerint hajnali 4:30-kor vették fel az utolsó jelenetet. David szerint az egész film elkészítése érzelmileg és fizikailag is nagyon kimerítő volt. Most 8 hónap utómunkálat következik, amiről David szintén be fog számolni, legalábbis azt ígérte egy korábbi tweet-jében. Mi számítunk rád David! Én személy szerint borzasztóan várom David munkáját, talán kicsit jobban is mint a New Moon-t, de mindkettő biztosan fantasztikus lesz!

6 megjegyzés:

A New Moon-nal nem dolgoztak ennyit, nem? Mármint nem volt vele ennyi utómunka. Nagyon kíváncsi vagyok David munkájára, biztos jó lesz. :)

De durva. Már ezzel a filmmel is végeztel? Biztos nekem tűnik úgy, de mintha nemrég kezdték volna...

Én is nagyon kíváncsi vagyok!

Hú, én is nagyon kíváncsi vagyok...
Tetszett, hogy írt twitterre, na meg a képei...

Ne aggódj Ági, nekem is úgy tűnt...de ha jól emlékszem akkor augusztusban kezdtek, szóval nem olyan régen...

(:
Nem rég láttam da csúcsszuper mind a :
-Twilight
-New moon
(L) ;P

Sziasztok!Ha nyolc hónap még az utómunkálat,akkor nálunk hogy játszák majd juliusban?

Októberhez képest 8 hónap a június