2009. október 18., vasárnap

Kibeszélő

Mai célirány: a Tiszarádió vasárnapi (mai) 17 órai ismétlésében elhangzott beszélgetés a Twilightról, a szinkronról és mindenről ami ide tartozik. Az adással kapcsolatos infó erre. Egyébként meg bármiről.
Ha nem tudod mi ez:
Úgy döntöttünk Barbival, hogy hetente egyszer véletlenszerű alkalmakkor lesz egy " Kibeszélős" bejegyzés, ahol is bármiről beszélhettek a kommentekben, háziról, suliról, barátokról, twilight-ról, zenéről és problémákról, ha hallottál egy jó viccet oszd meg a többiekkel, egyszóval mindenről ami Titeket érdekel! Egy központi kérdést valószínű felteszünk majd, ami segít elindítani a beszélgetés fonalát, erre várunk ajánlatokat a mail-címünkre (twinform@gmail.com)! Szerintem nem kell senkit emlékeztetnem arra, hogy kulturált keretek között maradjunk, értelmesen is lehet véleményt nyilvánítani.

HA OLYAT KOMMENTELSZ, AMIT MÉG NEM TUDHAT AZ, AKI NEM OLVASTA AZ UTOLSÓ KÉT KÖNYVET LÉCCI ÍRD KI HOGY SPOILER!!!

3 megjegyzés:

Sziasztok!
Most már biztos, hogy csak feliratosan nézem meg a filmet. Ez a Csuha Bori meg se érdemli,hogy szinkronizálja Bellát!!!!! Hallottátok, mit nyilatkozott: nem tartja érdekesnek Bella személyiségét? Szerintem meg ő sekélyes, ráadásul ellenszenves,buta, beképzelt!Arra se vette a fáradságot, hogy elolvassa a könyvet!

Belehallgattam a szinkronba és mintha egy parodizálást látnék. A srácot ismerem régről, bírom is a hangját, de akkor is szörnyű itt. Én nem tudom ki válogatta őket, de vagy nem volt magánál vagy csak felcsapta a szinkronszínészek-listája könyvet...

Nem akarok többet egy képkockát sem látni a szinkronosból.

Hát ezek után én is feliratosan fogom csak megnézni. Hát igen, néha olyan rossz szikron színészeket választanak, hogy egyáltalán nem illik a szereplőhöz.
At Alkonyatot mindenhogyan megnéztem, a feliratos talán egy hajszálnyival jobb volt. :)