2009. október 7., szerda

Kibeszélő

Úgy látom a Taylor kérdésre, amit Ágnes tett fel nekünk, elég sokan válaszoltatok és ami nekem és Barbinak is külön öröm, hogy mindenki értelmesen, normálisan fejti ki a véleményét mindenféle utálkozás és a másik megbántása nélkül. Ezen felbuzdulva úgy döntöttünk Barbival, hogy hetente egyszer véletlenszerű alkalmakkor lesz egy " Kibeszélős" bejegyzés, ahol is bármiről beszélhettek a kommentekben, háziról, suliról, barátokról, twilight-ról, zenéről és problémákról, ha hallottál egy jó viccet oszd meg a többiekkel, egyszóval mindenről ami Titeket érdekel! Egy központi kérdést valószínű felteszünk majd, ami segít elindítani a beszélgetés fonalát, erre várunk ajánlatokat a mail-címünkre (twinform@gmail.com)!
Addig is csatlakozzatok be az éppen aktuális kibeszélős témába, szereted e Taylor-t és ha nem, miért nem? Szerintem nem kell senkit emlékeztetnem arra, hogy kulturált keretek között maradjunk, értelmesen is lehet véleményt nyilvánítani. A téma előzményei erre.

HA OLYAT KOMMENTELSZ, AMIT MÉG NEM TUDHAT AZ, AKI NEM OLVASTA AZ UTOLSÓ KÉT KÖNYVET LÉCCI ÍRD KI HOGY SPOILER!!!

26 megjegyzés:

Hogy ide is kerüljön valami, folytatva a beszélgetést.

Mikor olvastam a könyveket egyértelműen Team Edward voltam. Legalábbis a New Moon-ig biztosan, aztán valahogy Team Jacob lettem, de ebben nagy szerepe van Taylor-nak is. Ahogy Barbi írta sokat hozzátett a Jacob karakteréhez és szerintem sok jellemvonásban hasonlítanak is egymáshoz. (A vidámságban mindenképpen.)

Én mindig a vámpírok pártján voltam, már Steph könyvei előtt is. Viszont mikor olvastam a nem hivatalos fordításokat a farkasok valahogy annyira irritáltak, hogy átlapoztam szinte minden olyan részt ahol feltűntek. Nagyon idegesítő volt. Aztán mára valahogy megbékéltem velük és a magyar New Moon-t is újra elolvastam és nem hagytam ki oldalakat :)

:D
Engem alapjában sosem vonzottak a vámpíros sztorik, sőt. De a Twilight Saga annyira más fényben világítja meg a témát, hogy magával ragadott.
Amúgy én is most olvasom el a New Moon-t. Teljesen más Team Jacob-ként olvasni! :P

Én mindig is odavoltam a vámpíros történetekért és filmekért. Ezért is néztem meg a Twilight-ot. Előtte nem is tudtam, hogy könyvből csinálták.

Aztán kölcsönkaptam a könyvet az egyik barátnőmtől és nem tudtam letenni:) Aztán kölcsönkértem a New Moon-t...most ott tartok, hogy már tudom mit kérek a szülinapomra:))))

Ágnes, még most jön a java! :P

Ági: Ajjaj:))))))))

Amúgy ti olvastátok már mindet? Mert én csak a megjelenteket. A szabadfordításokat nem nagyon szeretem. Inkább könyv formában szeretem olvasni, de valószínű, hogy a Breaking Dawn-ra nem fogok várni februárig:)

Én olvastam mindet, bár voltak dolgok amiket előre megtudtam és akkor azokon olyan szinten felháborodtam h egy jó darabig nem is olvastam a BD-t.

New Moon-t még könyv formában olvastam, az Eclipse-t kalóz forgatásban, mert nem bírtam várni, pedig a NM-t se régen, nyáron olvastam. A Breaking Dawn-t még nem fejeztem be, mert nem akarom, hogy vége legyen! xD

Hát, sajnos már én is sok dolgot tudok, amit nem kéne:( Néha nem figyelmeztetik az embert, hogy ne nagyon olvassa ezt el az, aki nem olvasta még mind a 4 könyvet...hát, de csak lesznek meglepetések.

Mi is igyekszünk nem túl sok mindent elárulni az oldalon de néha becsúszik egy egy elejtett dolog a történésekből, bocsi :( Igyekszünk majd jobban figyelni!

Itt azt hiszem nem olvastam semmit. Ja, de az egyik Peter Facinelli interjúban, de az várható "fordulat". De semmi gond:)

A képen Robert mellett Kristen van?

Igen az Kris. Ez az egyetlen ahol így fel van fogva a haja és IMÁDOM. Ez egy reggeli beszélgetős show felvételén készült, mikor kimentek üdvözölni a rajongókat :)

De durva...nagyon furán néz ki, azt hittem nem ő az. Csak tippelni tudtam:)

Egyébként ez a nevetés nagyon tetszik, amit Robert csinál:)

Annie: Igen, ez a haj nekem is tetszik! Tök jól áll Neki, gyakrabban hordhatná így...

Könyvek:az első kettőt olvastam könyv formájában, a harmadikat elkezdtem kalózfordításban, de nem tetszik...megvárom a könyvet most már és szeretném a BD-t is megvárni. Habár már a bizonyos spoileres vidikből és beszélgetésekből kivett szavakból tudom nagyjából mi lesz benne, de a könyv az könyv!!!

Team vagy nem Team??? Ez itt a kérdés?
Elsőként persze Edward párti voltam, de valahogy "meginogtam"...Edwardos szerelmet olykor túl csöpögősnek, irreálisnak éreztem...míg Jacob szerelmét szerintem minden "halandó" ember megérti...hiszen kinek ne lett volna plátói szerelme??? Borzalmas,kétségbeejtő és maga módján megalázó... Sajnáltam sokszor Jacobot, hogy tényleg igaz barátként mellette volt,kérdés nélkül segített és vigyázott Bellára...és végül mit "kapott érte"?!
Tay-nak is volt egy interjúja, amiben ezt taglalja. Tetszett a véleménye...ha visszakeresitek akkor tuti megtaláljátok...itt olvastam én is a Lányok jóvoltából. És sokkal reálisabb az Ő viselkedése...tüzes,lobbanékony és szélsőséges...miért milyen egy szerelmes tizenéves Srác? :) :) :)
De ettől függetlenül szeretnék egy igazi Edwardot...talán a maga módján létezik is az a Valaki és remélem megtaláljuk egymást egyszer... ha jól tudom,Őt mostanság úgy emlegetik, hogy a "nagy Ő"... :P :)

(Tay-nak eszméletlen szép a mosolya...és kis életvidám gyerek....nem kétség!)

Netti, a szívemből szóltál. Én szeretem Edward-ot is, sőt teljesen az Eclipse végéig Team Edward voltam, és azt hiszem, hogy a Taylor iránti rajongásom fordított át Team Jacob-ba. Annak akartam szurkolni, akinek "illik", de aztán megértettem Jacob-ot és igazad van az ő karaktere annyira emberi és szeretnivaló és vicces is. :) És sajnálom, hogy mennyit kellett szenvednie Bella önzősége miatt. Mert mondjuk ki, Bell az.

Nekem már szerencsére van egy "Edward-om" lassan 5 éve. Hú, de féltékeny a Taylor mániám miatt szegény! xD

Edward Edward Edward Edward Edward!!!!! :)
vampire vampire vampire vampire vampire!!!!!
Kris Kris Kris Kris Kris Kris KRIS KRIS!!!!!!

azt hiszem mindent elmondtam :)

d!
A véleményem ugyanaz, mint a tiéd! Nekem mindig is unszimpatikus volt Jacob, de az Eclipses csók után még jobban megutáltam. Persze sokat segített a New Moonban Bellának, de akkor is hozzám Edward karaktere áll közelebb. A kedvenc részem ezért is a Midnight Sun. :D Forever Bella & Edward!!!!

Névtelen, amúgy szerintem Bella ludas, hiszen ha először nem is, de másodjára visszacsókol. Szóval ő szórakozik Jacob érzelmeivel folyamatosan (és emiatt Edwardéval is), szóval ezért nem Jacob-ot kell nem szeretni! :P

Kérlek titeket, hogy írjátok oda, hogy spoiler, amikor a 3. 4. könyvről írtok. Én még nem olvastam őket. Lassan már nem merek kommenteket sem olvasni...és megint sikerült beleolvasni olyanba amibe nem kellett volna.

jajj!!! rosszul írtam be a vevem !!!!
a "d" én voltam !!!!! :)
alias Dudusss :)

A névtelen meg én voltam! Bettike

És továbbra is Edward fan! Na jó, Ági igazad van, akkor kicsit megutáltam Bellát, de ő csak egy ember, nem igaz, ahogy Edward mondaná. Forever Edward :D

Baromi jól megfogalmazta Netti hogy miért is lehet szeretni és megérteni Jacobot... És igen Belly szerintem is önző, de valjuk be mind a két srác szerethető valamiért talán pont azért mert anyira különböznek...
Én is olvastam mind a két ucsó könyvet kalozfordításban mert nem tudtam kivárni... és szerintem kicsit mindekinek megenyhül madj a szive Jacob irátn :D legalábbis nagyon remélem (csak enyit akartam hozáfüzni, ahoz aki utálja Jabocot, azérthogy belepiszkitott az Edward Bella kapcsolatba)

upsz Bella nem Belly :D nem is néz ki rosszul :D

Egyébkétn én amikor megláttam a Twilight trailerjét, anyit mondtam "ekkora hülyeséget én biztos nem fogom megnézni már cska azért sem".... Majd látam a könyvet kiplakátolva... na akor már kezdtem kicsit ideges is leni, hogy egy ilyen filmből enyi idő alat már könyvet is csináltak, mekkora silány munka lehet...:D majd egyik osztálytársnöm felvilágositott, hoyg a könyvből lett a film és hogy 5ször látta már a moziban a filmet... alig hittem a fülemnek...:D madj innen is meg onna is hallotam hoyg milyen jó könyv, hogy nem tudták leteni amikro ovlasták... És mivel én mindnt szeretek ellöbb elolvasni mitn megnézni filmben rávetem magam és kölcsönkértem a könyvet majd 1 és fél nap alatt kiolvastam:D majd még aznap letöltötem a filmet és megnéztem 2szer (szerintem 10nél tartok most, ha rosz kedvem van mindig elöszedem és megnézem) szóval azóta vagyok örül és fanatikus...:D (na jó a fanatikus erős megfogalmazás, tényleg oda vagyok érte de inkább azt mondanám türelmetlen vagyok és ezért nem vártam meg míg a többi könyvet is kiadják)
Remélem nem dobtok ezért ki az oldalról :D :P

Erika, igazad van, végül is mind a két srác szerethető valamiért. Talán attól függ, hogy melyik a szimpatikusabb, hogy milyen egyéniség az olvasó vagy a néző, hogy melyik karakter áll közelebb hozzá.

Én mondjuk a filmet láttam először és az egyik barátnőm javasolta, hogy olvassam el a könyvet is, mert a filmből nagyon sok mindent kihagytak. És el is olvastam és jobban tetszett, mint a film. Sztem teljesen más a hangulata a könyvnek is és a filmnek is, de azért a film se lett rossz. Kíváncsian várom a new moont, én ott leszek a premieren. :D

A könyv elolvasása után én is rákaptam és igyekeztem megszerezni a kalózfordításokat. Nagyon jók voltak és 3 nap alatt elolvastam őket, egyszerűen nem tudtam letenni. Órákat ültem a gép előtt, de megérte. Eddig én nem szerettem olvasni, most meg el kezdtem az üvöltő szeleket olvasni (de csak is azért, mert bella is azt olvasta). Remélem stephenie tovább írja a midnight sunt. Eddig az a kedvencem, de ezt már leírtam egyszer. :D