2009. október 6., kedd

Információk: 2009 Scream Awards

Az október 27-én megrendezésre kerülő Scream Awards-on a Twilight ismét jelölt pár kategóriában és mivel új részlet is bemutatásra kerül a New Moonból ezért Kristen, Robert, Taylor és Ashley is meg fog jelenni a díjátadón. A Spike Tv fogja adni a díjátadót, nem tudom még, hogy élőben lesz-e. Azt sem tudom, hogy Barbival nézzük e majd, én spec. mint már írtam nem szívesen nézném meg az új jelenetet, de mivel ez egy díjátadó azt, jelenti, hogy mindenki csiniben lesz, úgyhogy lehet kivételt teszek, de nem akarom úgy járni mint a VMA-nél, ahol kemény 2 percért maradtam fent egész éjszaka, bár a lányokkal elég jól elszórakoztunk a chat-en :)

3 megjegyzés:

na még egy chatezős este!!!! :)
vajon mit fognak felvenni??? :)remélem Kris kicsit vagányabb lesz most!!!Robnak meg mindegy...akármit vehet fel :D így is úgyis ájuldozunk!!! hehe
hát a vidit tutti nem nézem meg!!!

vajon milyen lesz Kris haja????? vááá :D

Jaj, igen...az tényleg nagyon jó volt!!!
Sajnos én kritikusabb vagyok: igenis adjon magára az a Fiúúú...!!! Értékelem az egyszerűségét, de azért már mégiscsak... :P

Kris biztos nagyon dögös lesz... :)

Csajok ha találtok nekem egy linket,ahol élőben tudom nézni, akkor csatlakozom a csetelős grigádhoz!!! :) Természetesen...

Erősen gondolkozom, hogy ezt az új vidi most már én sem nézem meg...