2009. október 2., péntek

Egy pehelykönnyű beszélgetés Michael Sheennel

Három nappal ezelőtt érkeztél a forgatásra. Milyen, hogy ilyen későn érkeztél meg a forgatásra?
A forgatás vége igazán fontos. Az első napon a 18. századi jelenetet vettünk fel, majd néhány modernet. Sok energiát igényel – tudod a paróka, a kontaklencse és a make-up egész álló nap rajtunk van – de fantasztikus volt. A díszlet is lenyűgöző és mindenki annyira erős. Szóval ez nagyszerű. Minden jól ment.

Irónikus számodra, hogy most vámpírt kell játszanod miután Lycian-t alakítottad az Underworld-ben?
Egy kicsit most árulónak érzem magam, hogy átálltam a másik oldalra. A vámpírok az Underworld-ben és ebben is dögösebb ruhákat viselnek. Tehát most sokkal szebb rám szabott ruhákat viselek a borzas szőr helyett.

Az a jó dolog a vérfarkas alakításában, hogy a forgatáson nem kell amiatt aggódnod, hogy koszos leszel. Ebédidőben lefeküdhettem egy kicsit, nem számított, mert rendetlennek kellett tűnnöm, ezzel szemben ez esetén mindig tökéletesnek, tisztának, ápoltnak kell lennie a ruhámnak. Nem ülhettem le, nem csinálhattam semmit, mert állandóan fehér smink volt rajtam és fekete ruhát viseltem. Nagyon óvatosnak kellett lennem, hogy ne koszoljam össze.

Miként közelítetted meg Arot?
Szeretem azokat a dolgokat a könyvekben, ahol Stephenie leírja, hogy a Cullen család milyen gyönyörű, és mi csábítja az embereket a hálójukba, a közelükbe. Aro nem ilyen. Az írja, hogy Aro nem ugyanilyen.

Tetszik az az ötlet, hogy a hangja csábítja hozzá az embereket – ez egyfajta viselkedést követel meg, a külső megjelenés helyett – mert nagyon furcsán néz ki, és félelmetes bizonyos módon. Tehát megpróbáltam eléggé megbabonázóvá tenni. A hangja nagyon kellemes, szelíd és lágy, de valamifajta tébolyodottság is van benne. Ezek nagyszerű jelenetek.

Stephenie azt mondta, szerette ezt a jelenetet írni, amit most csinálunk. Újra és újra és újra elolvastam ezt az adott részt a könyvből. Van egy rész ahol leírja, hogy a hangja pihekönnyű. Ez arra ösztönzött, hogy nagyon lágyan és finoman játsszam el. Azt hiszem, úgy írja le a hangját, mint egy sóhaj. Néha kicsit olyan mintha nagyapaként viselkedne Edward-dal. Annak ellenére, hogy halálos, és igazán veszélyes karakter, van valamifajta szentimentalizmus benne, valami lágyság.
- Katie Bain, 2009. Július
VIA

0 megjegyzés: