2009. október 9., péntek

Friday-Fanstuff-Frenzy #10 -The Last frenzy

Igen, jól olvastátok, ez az utolsó Frenzy: kifogytam az ötletekből és nem tudom, mit oszthatnék meg veletek, mert ötletet sem küldtetek ami alapján ki tudtam volna szolgálni az igényetek, ezért helyette péntekenként, olyan dolgokról fogok írni ami kívül esik a Twilight világán, de szerintem érdemes látni. Higgyétek el jó lesz, főleg videoval és képekkel fogok jelentkezni. A címe még nincs meg, de gondolkodom rajta. Ja és végülis a Frenzy nem tűnik el teljesen, mert továbbra is lesznek fan művek, de nem rendszeres jelleggel, szóval lehet hogy 3 hetente lesz egy Frenzy, vagy hétközben becsúszik egy vidi.
Addig is élvezzétek az utolsó termést, akik nem nézték meg a harmadik trailert ne nézzék meg a vidiket!! (Nagyrészüket azóta törölték!) Az utolsó vidit bárki megnézheti, a Twilight-ból készült, de valami csodálatos a színezése és a szám címe: my vampire heart. Szép.

1 megjegyzés:

Az elsőnek nagyon jó a színbilága, de a zene nagyon nem jött be nekem. Szerintem nem illett hozzá. Mármint az elején okés volt, de utána valami mást kellett volna használni.

A másodk jópofa lett, csak a végét rontották el számomra.

A harmadik, wow, az nagyon király:)

Nálam pont a negyedik nem jött be:( 1 percig bírtam, mert a színezése nagyon zavarta a szemem.