2009. október 7., szerda

65 megjegyzés:

Észrevettem, hogy Taylor-ért sokan odavannak. És nem rosszindulatból, komolyan érdekel: mit láttok benne? Mert én semmit. Tényleg nem akarok senkit megbántani nincs bennem semmi ilyesmi, csak érdekel. Légyszi, írja le valaki, mert nekem már első látásra nem volt szimpatikus. Valószínű akkor sem lesz, ha választ kapok, csak érdekel, hogy hogyan látjátok, komolyan. Nem megkedvelni akarom a srácot, csak kíváncsi vagyok.

Én a filmben fel sem figyeltem rá, csak a neten láttam, hogy mindenki ájuldozik miatta.

Ágnes, részemről a válasz:
Nem is lehetett rá a filmbe annyira felfigyelni, mert lényegében alig volt szerepe benne. Én akkor lettem Taylor fan, mikor Robert-tel rengeteg videót néztem meg, és egyre jobban nem volt szimpatikus (persze nem utálom, csak nem az én világom - közben ő az én korosztályom, hiszen 22 éves vagyok). Elkezdtem Taylor-os interjúkat nézni és megszerettem. Szerintem egy őszinte, rendes, jószívű srác lehet. Imádom a szép kiejtését, a jó kedvét, hogy mindig nyilatkozik és tisztában van azzal, hogy foglalkoznia kell a rajongókkal, hiszen ők emelték fel őt (és Robot is). Tisztelem az akaraterejét, amivel ragaszkodott ehhez a szerephez és megtett mindent, hogy továbbra is megkaphassa. Mellesleg helyes is, de Robert is az, mégsem vagyok rajongója. Időközben megnéztem Tay összes filmjét és tervezem, hogy a szinkronszerepeit is megnézem.

Hűha...
Elsőként Robra figyeltem fel. De csak az Edwardos alakítása miatt. Aztán ahogy beleástam magam a Twilight világába egyre jobban megkedveltem Tay-t is....egyetértek Ágival. Nagyon szimpatikus srác és őszintének tűnik... Nem tartom magam fanatikus Rob vagy netán Tay fannak, de minden új képet megnézek és ha jó dícsérem. Fordított esetben pedig megmondom ha gáz...
A túlzott rajongás pedig aztán sehol sem normális...
Egyébként pedig nagyon pozitív szerintem, hogy ennyire fiatalon ilyen "kiállása" van...nem sok 17-18 éves színész mondhatja el, hogy nem a botrányaitól zeng a média...

A végén nem is mondtam...jók a képek...a vizes tetszik nekem is jobban!

Ági:
Látom vannak, akik normálisan is tudnak válaszolni. Több helyen is kérdeztem, de nem írnám le, hogy milyen válaszokat kaptam...a lényeg, hogy már most szimpatikusabb lett:) Hazaérek elkezdek nézni róla videókat, mert most már érdekel. Látod, csak egy normális válasz kellett ahhoz, hogy elkezdjem kedvelni. Köszönöm mégegyszer.

Én továbbra is Peter Facinelli rajongó vagyok, pedig hozzám is korban Taylor áll közelebb, de Peter már elsőre szimpatikus volt és amikor láttam miket csinál, még jobban megszerettem.

Netti: Neked is köszönöm:) Egyetértek, hogy a túlzott rajongás az nem normális. Én sosem léptem át semmit, ha rajongásról volt szó:) Ezért is nem tudom néha megérteni a sikoltozós lányokat, nincs velük bajom, de ha én találkoznék akármelyikükkel megszólalni sem bírnék, nemhogy sikoltozni:)

Én nem vagyok Taylor fan. Ezzel szemben nekem nincs bajom vele. Sokan azért szeretik, mert hogy milyen kigyúrt, de az izmos test mögött egy nagyon vidám és rendes srác van, ami sokak szemében csak másodlagos szempont. Pedig Taylor nagyon sokat dolgozik, rengeteg interjút ad és sok eseményen képviseli a filmeket és a Summit-ot is, sosincs rá a panasz, a a rajongókkal pedig tényleg mindig rettentő kedves. Kris is nagyon kedveli, pedig ő kevés embert enged magához közel, ha emlékeztek így nyilatkozott róla az EW interjúban: szó szerint ölni tudnék érte. Szóval Taylor-t lehet szeretni is és nem is, de az utálatot nem érdemli meg. Ja a témához tuti Barbi is majd hozzá fog szólni. Én meg nem gondoltam volna, hogy az eddigi leghosszabb kommentem Taylor-ról fog szólni... :D

Ágnes, örülök, hogy segítettem. :) A kérdés is normálisan lett feltéve, de ha nem úgy lett volna, akkor is ezt írtam volna. :) Engem az szokott bántani, amikor az egyik Robos oldalon bántják Taylor-t + sokan azt mondják, hogy el akarja venni Rob népszerűségét. Nem értem miért kell a másik kedvencét bántani. Mindenki azt szereti, aki neki szimpatikus, mással nem kell foglalkozni.
Amúgy én is egyetértek Nettivel. A túlzásba vitt rajongás nem normális.

Csajok!
Le a kalappal...most látom mennyi NORMÁLIS, ÉRTELMES csaj olvassa és véleményezi az oldalt... :) Szeretek Veletek beszélgetni...de tényleg!
Annie, pont ez jutott eszembe nekem is, hogy milyen jó kis kommentek kerültek ide... :)
Igen, kíváncsi leszek Barbi véleményére is...de ahogy ismerem Dudusst, Ő is írni fog egy pár sort! :)
Ágnes...örülök, hogy ilyen hatással volt rád ez..szerintem sem volt semmi baj a kérdéseddel...
Egyébként meg ízlések és pofonok! :)

Hűha, nem szoktak bejönni a megérzéseim de mikor írtam a hírt az oldalra volt egy olyan sejtésem hogy ez a megjegyzést "felkavarja az állóvizet" az oldalon, persze csak jó értelemben. :D Az előttem szólók: Annie, Netti és Ági már nagyjából leírták miért is lehet szeretni Taylort. De itt vannak az én indokaim is:

Először is el kell mondanom, hogy alapvetően én Jacob karaktere által szerettem meg Taylor, számomra ez a fiú csak plusz dolgokat adott a karakterhez. Imádom a mosolyát, a hangját (ezt ha jól emlékszem Ági is írta már), a szemeit. El kell ismerni szép teste van, amiért keményen meg is dolgozott. Meg kell nézni, hisz nem minden nap lát ilyet az emberlánya.XD Ezek sem elhanyagolható dolgok, de nem ezek igazán az elsődleges szempontok Taylor megítélésében. Hanem a jelleme, az egész személyisége ami az interjúkból lejön számomra: nagyon kedves, rendes, őszinte srác, loyális mind a családja és azok felé akik segítik a karrierjét és álmai megvalósulását. Szereti a barátait, van humora. Keményen tud harcolni azért amit egyszer a fejébe vett (gondolok itt Jacob karakterének megtartásáért folytatott küzdelemre). Türelmes (mikor aláírt vagy 30 fotót egy papparazzinak, aki később a neten árulja, és ezáltal pénzt szerez belőle, én megmondom az őszintét elküldtem volna melegebb éghajlatra), szereti a rajongóit, nagyon hálás nekik amiért ennyire kedvelik őt. Szegény mindig amiatt aggódott a korábbi interjúkban, hogy mindenki Team Edward-os és őt nem fogja senki szeretni. Innen üzenem Taylor igen is vannak akik szeretnek és elismerik a fáradozásaidat. Szívét lelkét beleadja abba, hogy a Twilight filmek egyre sikeresebbek legyenek (eljár promókra, díjkiosztókra, állandóan interjúkat ad, neki is már a töke tele lehet az egésszel de csinálja). Mindent megtesz azért hogy egyre jobban és jobban tudja alakítani a bozontos farkast mind érzelmileg, mind testileg is.
Az tudnotok kell, hogy nekem iszonyatosan nagy problámáim vannak a mai fiatalsággal, a mai tizenévesekkel. Szemtelenek, az állandó bulizás, csajozás, pasizás jár az eszükbe, a szüleik mindent a seggük alá raknak,egyedül semmire sem képesek, nincsenek céljaik, nem tudnak magukkal mit kezdeni. Egyszerűen linkek. Persze vannak kivételek vannak, és számomra Taylor ilyen: tanul, tudja mit akar az élettől, vannak céljai, sportol...stb. Nyilvánvalóan ő is eljár bulizni, néha biztos iszik is, nem ez a baj, bárki bulizhat, ihat, csak sokan nem tudják hol van az a bizonyos határ, amit átlépni nem kellene. Nem szeretnék senkit megbántani, ez az én véleményem, sajnos tapasztalatból beszélek. Vannak kivételek, és szerencsére az oldal látogatói között is vannak jópáran, akik ezalól kivételt képeznek, remélem egyre többen lesztek.
Nem kell mindenkit szeretni, de alaptalanul vádolják Taylor-t azzal, hogy Rob-tól szeretné a népszerűséget, a hírnevet elvenni. Ez hülyeség. Neki, sem Rob-nak nem hiányoznak a visítozó, sikítozó lányok, sajnos a média ezen hatásokat még jobban felerősíti. Ez a mai világ, vagy megszoksz vagy megszöksz. Más megoldás nincs.

Egyébként Ági sztem ugyanarra a Rob-os oldalra gondolunk mikor Taylor-t bántották egy hülye hír, miatt hogy mondta a rajongóknak hogy eggyel többször nézzék meg a NM-et mint a Twilight-ot. Erre beírták hogy Tay milyen ...., mert több pénzt akar magának. Tényleg no comment az ilyen megjegyzésekre. Mondanom sem kell eldurrant az agyam rendesen.

Na de eleget írtam mára. Így is elkalandoztam néhány helyen, mert annyi minden jutott közben eszembe, szóval lenne még miről írnom...

Ági: Áh, szerintem hagyd ezeket az embereket. Nyilván Taylor azért lett színész, hogy elvegye Robert népszerűségét, hát persze...nevetséges. Az ilyenekkel nem is kell foglalkozni. Én már belefáradtam, hogy ezekre reagáljak. Akármit írtam az ilyen támadó írásokra mindig az lett a vége, hogy ugyanazt mondta egyfolytában, mintha én nem válaszoltam volna. Veletek legalább meg lehet ezeket beszélni és nem bunkó módon válaszoltok, hanem normálisan leírjátok, hogy miért is szeretitek. És talán ezért fogom én is megkedvelni Taylor-t:)

Sziaszok!tudom hogy ez nem ide tartozik...de az egyik barátnőmtől hallotam hogy a viva tv-n nézte hogy bejelentették hogy a new moon-nak ma lesz Amerikában a premierje..:!!nemtom hogy ez igaz e...mindenesetre érdekes én nem hallottam róla seholsem...

Üdv Melinda

Szia Melinda!
A New Moon filmzenéjének lesz ma a debütálása, mármint a videoklippnek, a Meet me on the Equinox-nak! A film továbbra is csak novemberben lesz.

Barbi: Wow:) Szerintem megnyered a blog leghosszabb kommentje díjat:)

Hát, nem hiszem, hogy ilyen hosszan tudok neked válaszolni, de megpróbálom:)

Látod, ezeket én nem tudtam róla. Őszintén nem is néztem után annyira, de azt hiszem (ahogy már írtam) letámadom a youtube-ot és megnézem a videókat. Már megbántam, hogy ezekre nem kerestem rá, mert ha tudom, akkor nem írtam volna az első kommentet a témához. Szóval, Mindenkitől elnézést kérek és elismerem, hogy nem túl hamar vontam le a következtetéseket róla.

A fiatalságról ugyanaz a véleményem, habár még én is közéjük tartozom, de a normális fajtába. Én pl nem szeretek bulizni meg inni, de ha valaki csinálja nem ítélem el. Csak én nem megyek, ha hívnak, ennyi:)

oh értem akkor nemtom hogy honnan szedte mert én amugy nem szoktam nézni a vivát...:D

Melinda

"hogy nem túl hamar vontam le a következtetéseket róla."
Persze a nem nélkül:)

Barbi, szívemből szóltál. Minden egyes szavaddal egyetértek. :)

Amúgy biztosan ugyanarra az oldalra gondolunk, de én ezt egy nem régi bejegyzés hozzászólásai alatt olvastam és nagyon felhúztam magam rajta.
Nem is ismerik Taylort (persze, mi sem) és akkor megmondják miért teszi ezt vagy azt, hát nagyon intelligens viselkedés komolyan.

Amúgy amit írtál, hogy félt, hogy mindenki Team Edward-os és senki se fogja szeretni. Én még mai napig látom ezt rajta valahogy, sőt, lehet ezért is ilyen kis lelkes mindig, hogy őt is szeressék már. :) Szeretünk Taylor! <3

Barbi, amúgy te mennyi idős vagy? :)

Ágnes, persze próbálom nem felvenni az ilyeneket, de sajnos az a típus vagyok, aki mindent magára vesz.

Barbi elment futni, addig nyilatkozom helyette, 22 éves :)

Akkor egyidősek vagyunk! :) Köszi amúgy!

Ági: Én is ilyen voltam régen, de megedzőttem:)

Engem is sikerült meggyőzni arról, hogy Taylor milyen. Pedig, komolyan nem volt szimpatikus, sosem néztem meg az interjúkat vele, vagy akár a képeit, de most be fogom pótolni, ígérem:)

Nem hittem volna, hogy a kérdésem ennyire - Barbi szavait használva - "felkavarom az állóvizet":)

Aranyos srác. Hát, én nem tudom bővebben kifejteni. :)
Ami bosszant, h bizonyos Alkonyat-rajongók úgy gondolják, h Rob iránti szeretetüket úgy tudják csak kifejezni, h Taylort bántják... Pedig nekem tökre nem az jön le kettejük viselkedéséből, h vmi verseny lenne köztük. Inkább mintha Robert egy kistestvérként kezelné Tay-t, aki pedig egy idősebb fiútestvérnek kijáró tisztelettel és áhítattal beszél Robról mindig.
Szóval nem értem, h miért kell a feszkót csinálni. :S Mindenesetre jelesre vizsgázott ennek az oldalnak közössége normális viselkedésből. :)

Hasonló téma, de nem Taylor. Én Kristen-t nagyon nem bírtam az elején. Kérdezzétek Barbit. Elég érdekes dolgokat írtam róla neki msn-en Kris-ről, de aztán szép lassan megváltozott ez az egész és ma már saját Kristen blogom van és IMÁDOM :)

A másikra reagálva (hogy 2 óra 2 perces lesz a film): Csak én látom úgy, hogy rövid lesz még így is?:)

A: Ezt azért csinálják szerintem, mert ez könnyű. Sokkal könnyebb bántani mást, mint elismerni, hogy ő is jó. (Gondolom ezt már sokan tapasztaltátok.)

Nagyon tetszik ez a testvéres dolog:)

Hát én azért örülök a 2 órának is, szerintem nem merték még hosszabbra vágni, de a dvd-n szerintem kismillió extra lesz amit iszonyatosan nagyon várok már a film után :D

De amúgy tényleg igaza van A-nak. Én se vettem észre közöttük semmi rivalizálást. Taylor pl. egyszer meg is védte Rob-ot, mikor nem ment interjút adni, hanem elment. :P

Annie: Én már régóta szeretem Kristen-t. Láttam sok filmjét. Szinte mindet. Az egyik kedvencem a "The Messengers" c. film, amit már nem egyszer láttam.

Fura, mert akikkel eddig beszéltem róla, egytől egyig azt mondták, hogy először nem volt neki szimpatikus, de később megszerette. Szóval, nem te vagy az első:)

Hát nekem szimpatikus Taylor. De a karakterét, Jacobot nem szeretem, mivel belekavar a fő szerelmi szálba, és ez ey kicsit szar...:/ De amúgy, mint ember, úgy birom :D Pl amikor a második trailerben mondta a kommenteket, akkor haláli volt :D Olyan vicces...:D De én akkor is Team Edward és Rob! :D

Nekem az volt a kedvencem abba a trailerben, mikor mondja, hogy Jacob izmosabb lett és olyan aranyosan és büszkén mondja, figyeljétek meg! xD

Ági: Jaj, igen, az a rész tényleg olyan vicces, ahogy elvigyorodik. Büszke is lehet magára. Nagyon sokat dolgozott, h megtarthassa a szerepét. Nem hinném, h sok ember mondhatja el magáról, h ennyire kitartó... ráadásul ennyi idősen.

Igen, pontosan. Azt a részt annyiszor megnéztem és mindig elmosolyodom! :P (Amúgy szerelmem is gyúr, szóval tudom mennyit kellett dolgoznia Tay-nek, meg fekete öves karatés - igazi sportember.)

Az a rész nekem is szemet szúrt, ahogy büszkén mondja hogy: he is bigger... 30 pounds...bigger :) Büszke lehet rá! Nem sokan vállalták volna be ezt ennyi idősen.

Hát én valszeg másfél kilót sem lennék képes magamra szedni... még akkor sem, ha Rob-bal játszhatnék egy filmben. :D

Én inkább Rob-ot szedném magamra a kilók helyett :D

Annie: most másztam vissza a székbe. XD XD XD Hol jár az eszed? :D

Az eszemet Robert-földén hagytam :D

Küldj majd egy képeslapot! :D

Majd küldök egy képet Rob általam cafatokra szaggatott alsóiról és nadrágjairól :D

Ha már Robert-nél tartunk. Őt is sokan támadják, szegény... Pedig én bírom:) Attól féltem a Twilight filmnél, hogy Cedric képe fog beugrani, de nem így lett:)

Annie: Jesszus:) Egyébként nagyon sokáig kerestem Rob-ról képet, amíg tatáltam róla olyat, amire azt mondtam, hogy wow:)

Őt szerintem amiatt támadják mert ráaggatták (nem minden alap nélkül) a tinibálvány jelzőt és sokak szemében ő ennyi is maradt. Pedig egy hihetetlen jóhumorú, tehetséges srác. Jó, van tőle sokkal jobb színész is, de a munkája iránti odaadása megkérdőjelezhetetlen. És szeretem a dalait is.

Igen, tény, hogy Rob elsőre talán nem mindenkinek szívtipró. Az elején őt se szerettem :) Majd most kiderül, hogy nekem az elején senki és semmi nem tetszett :D Na de egyre inkább megkedveltem és végülis számomra a személyisége miatt lett egyre vonzóbb :)

Én is szeretem Rob dalait annak ellenére, hogy Team Taylor vagyok! :)

Na, mégiscsak Taylor-ról volt szó: Nézegettem róla videókat. És a ti véleményetek segített, hogy máshogy lássam:) Olyan, mint amikor valaki sötétben jár, és hirtelen felkapcsolják a villanyt. Hihetetlen, hogy ennyire számít, hogy mit mondanak mások:)

Azt már párszor elmondtam a chat-ben hogy kifejezetten nem szerettem/szeretem Rob-ot a HP és a tűz serlegében.
Hú azt el kell mesélnem, hogy a Twilight-nál is megvolt "az elsőre rosszul ítél az ember szindróma": ez egyik filmekkel foglalkozó oldalon megláttam a film plakátját, megnéztem kik szerepelnek benne. És az első reakcióm "mi ez a ....???? És ez a gyerek szerepel benne, na ne!!!" Mondanom se kell akkor még semmit sem tudtam az egész Twilight Saga világról, könyvekről.
Azóta itt vagyok egy Twilight-tal foglalkozó oldalt szerkesztek, és úgy várom a filmeket, könyveket mint a drogos a napi adagját.
Hát igen ez is egy jó tapasztalat volt: ne ítélj elsőre!

Na ennek örülök :) És bár nyilvánvaló, hogy a mi véleményünktől nem leszel hirtelen nagy Taylor-fan, de az jó, hogy valamennyire megkedveled :) Mondom én se bírtam, de mostmár egész jól elvagyok vele :)

Az biztos, hogy nem leszek fan, mert Peter nálam a favorit, de azt már tudom, hogy nem fogom "szidni":)

Oh, my Goooodddddd!
Ez eszméletlen... beletelt egy kis időbe mire végig olvastam az összes kommentet... MI VAN ITT KÉREM!!!??? :) :) :)
Na szóval...
Ez a ne ítélj elsőre a Twilight esetében nálam nem igaz, mert a Hugi egyszer megmutatta, hogy "képzeld milyen jó filmem van...már a héten 3x néztem meg....", mondtam "micsoda? ne már?!"....leültem és azt hiszem tátott szájjal néztem végig a filmet...azonnal lemásoltam a DVD-t és az elkövetkező egy hétben 3x megnéztem. Megmutattam minden ismerősömnek!!! Következő alkalommal elolvastam a könyvet és mikor a végére értem elsírtam magam...egyszerűen annyira átéreztem a hangulatát, hogy szinte egy hatalmas űrt éreztem...majd jött az Új Hold...mindenhol olvastam: buszon, metrón, állva, fekve...és az utolsó este szinte nem is aludtam (másnap meg vizsgáztam:) )....
De az életem folyamán az emberekkel kapcsolatban viszont nagyon is igaz volt, hogy könnyen ítélkeztem és utólag szinte még én kértem elnézést... nem könnyű, mert befolyásolhatóak és túl érzékenyek vagyunk. A legjobb védekezés a támadás tipikus példája... (Ágiék tapasztalatára- vádaskodás!)
Először én is inkább Rob felé húztam, de ahogy egyre többet hallottam Tay-ról nagyon megkedveltem...olykor sokkal jobban is tetszik. Habár én nem dícsérném annyira,mint mondjuk a Barbi :), de Robot sem...mindkettő a maga módján egy egyszerű srác. Vannak jó és rossz tulajdonságaik,de Ők is csak emberek...
Zárszóként csak annyit, hogy szerintem helyes Tay, Rob és Kris...a magánéletben és a filmvásznon is!!! Remélem még sok jó filmet láthatunk Tőlük!!!

Visszaolvasva rájöttem,hogy nagyon elkalandoztam és kicsit személyes lett...elnézést! Nem akartam senkit traktálni vele...

Annie/Barbi!
Jó ötlet szerintem ez a heti téma dolog...nekem már vannak ötleteim is... :)

Ági: én is 22 vagyok,üdv a 22es Klubban! :)

Hehe, de jó, hogy vagyunk itt páran a nem tini korosztályban is, és egy 17 éves srácot imádunk! xD (Semmi bajom a "mai" tinikkel, sőt a legtöbb netes ismerősöm az.)

Amúgy a tegnapi nagy miértszeretjükTaylort hatására éjszaka vele álmodtam. xD Találkoztam vele valamilyen boltban és beszélgettünk és csináltunk közös képet is. Tök jó volt.

Tudjátok, amikor én megtudtam, hogy 17, majd' kiestem a székből:)

Én akkor tudtam meg hogy csak 17, mikor Tayra Banks is, a műsorában! xD Kicsit néztem... Láttátok azt a videót?

Na akkor, hogy Nettinek legyen igaza én is írok kommentet!!! :)
Aki ismer azt tudja,hogy én 100%osan Edward párti vagyok!!
Egyébként tegnap este azon elgondolkoztam a kommenteket nézve,hogy vajon az emberek hány százalékánál dönti el az,hogy ki játsza a szerepet és azért az a favoritja?? szóval Jackobot aki szereti az Taylor miatt szereti vagy Stephenie (ahogy leírja) miatt??
Nálam talán mind a kettő indok érvényesül :)
Másrészről szerintem meg ezt simán vissza lehetne vezetni pszichológiailag,hogy kinek melyik karakter tetszik és mért..vagy lehet olyan is akinek mindkettő...bár sztem a megosztottság ebben a filmben nem olyan jó.
Talán Taylor a Robstenes fanokank a "legellenszenvesebb" hiszen ő a háromszög harmadik csúcsa :)
Én személyszerint semmi rosszat sem tudok felhozni ellen, egyszerűen csak úgy vagyok vele, hogy Rob az abszolút etalon....:)
meg különben is, mi lenne akkor ha mindenkinek ugyanaz tetszene?? :) nem lehetne itt ennyi megjegyzés.....

ui.: nem győzöm hangsúlyozni, de Annie-nek meg Barbinak egy hangos nagy ÉLJEN!!! hiszen nélkülük nem tudnánk itt ilyen jókat beszélgetni!!!!!

Ági: Én nem láttam azt a videót. Amúgy én huszonévesnek néztem:)

Duduss: Látod, ez egy jó kérdés. Mert én pl mást szeretek a könyvben és mást a filmben, ami fura.
A könyvben Edward a kedvencem. Azért, mert tetszik, ahogy Bella-t védelmezi. Néha túlzásba viszi, de hát az belefér:)
Viszont a filmben Carlisle a kedvencem. Amikor először láttam a filmet, már ő volt az, aki megfogott. Amikor pedig olvastam a könyvet még jobban tetszett ő a filmben, mert ott sokkal jobban kiemelték, hogy mennyire védi a családját. A könyvben ennyire nem jött át. A végén, amikor Bella-t megmentik a könyvben nem volt olyan hosszan leírva, de a filmben nagyon érezhető volt, hogy Carlisle mennyit segített.

Hát az elöttem szólok már elmondták Taylor összes jó tulajdonságát.. Én már a filmen is nagyon megkedveltem öt, mert tényleg olyan tetszett ahogy játszott a mimikája amikor megköszönte az apjának hogy beárulta Bella előtt :)Aztán rögtön rá is kerestem, mert féltem hogy életben is ilyen hosszú a haja. utána meg interjút kezdem nézni és rögtön "beleszeretem" mert annyira szépen beszél angolul (ezt már elmondtam egy másik oldalon is, de személy szerint én ezért szeretem öt a legjobban) Hangsúlyoz, kinyitja a száját beszéd közben nem harapja el a szavakat stb elég dühitő hogy 2szer megbuktam már nyelvizsgán hallott szövegértés miatt, de ha ö beszél a szavai 90% megértem a többit csak azért nem mert nem ismerem :D szóval igen is tudok angolul!!!:D
Az első filmtől kezdve mindig nézem öt és klassz volt látni amikor jöttek ki róla az új vidik youtubon és egyre jobban látszott hogy "megemberesedik :P" Nagyon becsülöm benne ezt a akarást, hogy megtartsa a szerepet, én biztos nem lettem volna képes rá (gondolom ez a neveltetéséból és karate által tanult fegyelemból és kitartásból jöhet)... Remélem ilyen is marad örökre ÁMEN :D
Akiért még ölni tudnák az Peter Facinelli... nagyon helyes és a filmben azzal a szőke hajjal is szuper.
Rob is helyes, mint Edward, de én nem igazán birom ezt a zilált haj és most nem volt kedvem borotválkozni már egy hónapja stílust :D habár meg kell hagyni néha tényleg jól áll neki... (ezer bocsánat a Rob rajongóktól, de nem szidni akarom őt) (szerintem egyébként életben is annyira összeillenének Kristenel, ugyan az a stilus mind a kettönek)

Egyébként nagyon jó az oldal gratula!!! (megpróbáltam összeszedett leni de nem biztos hogy sikerült sorry:D)

Te jó szagú szent szűz az égben és Edward! Mi ez a rengeteg komment??? :D Nagyon köszönjük Nektek :) Tetszik, hogy mindenki mond véleményt és nem csak a Taylor pártiak :) Én már kifejtettem az álláspontomat, de Ti se fogjátok vissza magatokat továbbra sem :)

Oké, most majdnem megfulladtam, amikor ezt olvastam! Ez mekkora beszólás már:))) "Te jó szagú szent szűz az égben és Edward":))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

(Bocsi a sok smile miatt:))

Hehe, Erika az én párfogoltam! :P Írtam neki, hogy amíg nincs Taylor Lautner Web jöjjön ide Taylorozni! xD (Meg amúgy is! :D)

Köszönjük a toborzást a mi és Edward ill. Taylor nevében! :D Ági Eddie üzeni, hogy nem felejtette ám el a pajkos kérdésedet :D

xDDD
Huncut Eddie, tudom én, hogy milyen kis vad! :P

Na de Lányok, kérem... :)
Tulipánoskám...jók a beszólásaid! :)
Dudi...köszi, hogy írtál! :)

Netti!!!
ez csak természetes!!!! :)