2009. október 9., péntek

Hallgass bele!

Hála az amazon.com-nak belehallgathatunk a New Moon soundtrack összes számába, mindegyikből nagyjából fél perceket. A boltokba október 20-án kerül a lemez, addig már nem kell sokat aludni :) Barbi meghallgatta és szerinte Alexandre Desplate száma nagyon jó, ő szerezte az új Bella-altató módosított változatát, a korongon a Meadow című száma található meg. Itt belehallgathattok!

Akit érdekel a soundtrack, annak erősen AJÁNLATOS szétnéznie a kommenteknél...

13 megjegyzés:

Ezen félpercek alapján imádni fogom ezt az albumot is. Eddig a kedvenceim:
- Meadow
- Satellite Heart
- Possibillity
- Rosyln

Október 20-át akarok!!! Meg New Moon-t!!!!

Én is meghallgattam. A Possibility számon kívül az összes tetszett.

És egyértelmű - ahogy Barbi is megmondta - Alexandre Desplat száma a legjobb:)

baj van én már nem tudom meghalgatni
valamiért nem engedi :(

Hm, tényleg. Pedig én este még hallgattam...

nem tudjátok akkor hollehet meghalgatni?

Elvben a youtube-on bele lehet hallgatni. Tegnap mintha láttam volna, hogy fent van pár szám.

Itt a lista, amik az albumon lesznek: (szerintem keress rá a youtube-on)

1. Meet Me On the Equinox, Death Cab for Cutie
2. Friends, Band of Skulls
3. Hearing Damage, Thom Yorke
4. Possibility, Lykke Li
5. A White Demon Love Song, The Killers
6. Satellite Heart, Anya Marina
7. I Belong To You (New Moon Remix), Muse
8. Rosyln, Bon Iver & St. Vincent
9. Done All Wrong, Black Rebel Motorcycle Club
10. Monsters, Hurricane Bells
11. The Violet Hour, Sea Wolf
12. Shooting the Moon, OK Go
13. Slow Life, Grizzly Bear (with Victoria Legrand)
14. No Sound But the Wind, Editors
15. New Moon (The Meadow), Alexandre Desplat

XXXXXOOOOOOOO A teljes soundtrack album letölthető ezen a linken!!! http://www.megaupload.com/?d=5WYNMS9R
vagy ezen:
http://rs668.rapidshare.com/files/291527175/VA-The_Twilight_Saga_New_Moon-OST-2009-DOH.zip
XXXXXXXOOOOOOO

Annie! Nem jó a link :'(

A rapidos nem jó, de a megás igen!!

Nekem egyik se jön be :(
A megás ezt írja ki
"Invalid link
The file has been deleted because it was violating our Terms of Service"


Orsi

Itt van a jó link:

http://www.megaupload.com/?d=MRAIIHBF

Hűű ez baromira jó!!!! Köszönöm széépen:D