2009. október 17., szombat

Jack Huston interjú részlet

IESB.com készített egy hosszabb interjút Royce King megformálójával Jack Hustonnal. Csak a Saga-val kapcsolatos részeket fordítottam le, ugyanis az interjú többi részében az Eastwick című sorozottal kapcsolatban kérdezték.

Hogyan kerültél kapcsolatba a The Twilight Saga: Eclipse-szel? Milyen érzés, hogy ennek az egész jelenségnek a részévé váltál?
Valójában csak múlt szombaton tértem vissza a forgatásról mikor is felvettük az utolsó kis részemet. Bementem David Slade-hez egy másik szerep miatt, amit egy 19 éves kék szemű, szőke hajú újoncra írtak, tudtam hogy én ennek nem felelek meg. De elmentem és egy attól különböző karaktert adtam elő, ami le volt írva, egy kissé őrültebbet. David és én igazán kijöttünk, azt mondta ’Bele akarlak venni ebbe a filmbe’. Szóval pár héttel később felhívott, és azt mondta ’Itt van ez a másik szerep. Szeretnéd megcsinálni?’ és felajánlotta nekem.

Tehát kit alakítasz a filmben és ez hogyan illeszkedik a történetbe?
Egy fickót játszom, Royce King-et, aki Rosalie vőlegénye, mielőtt a lány vámpírrá változna. Ez egy háttértörténet. 1933-ban a nagy gazdasági világválság idején játszódik, Royce egy vagyonos bankár fia. Kék vér csörgedezik az ereiben, aki csak Rosalie szépségét/ragyogását használja fel, de nem olyan jó, mint amilyennek tűnik, ez az ő büntetése.

Mikor sötétebb karaktert játszol, szeretsz kilépni ebből a lelkiállapotból a felvételek között vagy jobban szeretsz benne maradni a karakterben?
Ez valójában a jelenettől függ. Ha ez egy igazán sötét jelenet, ez ember hajlik arra, hogy elvonuljon egy sötétebb helyre. De ha egy sötét karaktert játszol nem hiszem, hogy végig borús tudsz lenni. Ez attól függ, hogy hol vagy. Egy jelenet közben vagy két felvétel között, néha szükséged van egy kis nyugalomra csak azért, hogy a fejed kitisztuljon és ne zavarjon meg semmi. Általában a jelenetek között jól érzem magam.

Mikor olyasmiben dolgozol mint ez, és látod hogy a stábot milyen őrület veszi körül, akkor reméled hogy ezzel soha nem kell törődnöd vagy ez a munkád része és ezzel is foglalkoznod kell?
Ennek két oldala van. Mikor ezek a kölykök leszerződtek erre valószínűleg nem számítottak erre az egészre. Azt gondolták, hogy ez egy kis film, de egy hatalmas franchise-zá vált. Úgy gondolom, hogy ezen mindannyian meglepődtek, de megcsinálhatnak bármilyen filmet amit akarnak, és hatalmas fizetéseket is kérhetnek.

A másik oldalon viszont nagyon nehéz végigmenned úgy az utcán, hiszen mindenki téged néz és a paparazzik is követnek. Senkinek sem könnyű ezzel megbirkóznia. Nem lehet egyszerű, és nem számítok arra, hogy ez könnyű lesz, de azt hiszem ez a hírnév ára. Erre senki sem számított, minden annyira gyorsan történt, ez eléggé sokkoló lehet.
Nem hiszem, hogy személy szerint szeretném azt, hogy kövessenek bárhova is. Nem akarok ilyesfajta hírnevet. Ez az amit nem keresek. Én csak szórakoztató dolgot akarok csinálni, fesztelen munkát és igazán jó szerepeket kapni.

A teljes angol interjú itt olvasható

0 megjegyzés: