2009. október 16., péntek

Twilight Watch: Ashley Greene-vel az Eclipse forgatásán

Közvetlenül a The Twilight Saga: Eclipse forgatásán érte utol a VF.com Ashley Greene-t (Alice Cullen), akiről a következő mozikba kerülő filmről, a New Moon-ról, a stáb újraegyesüléséről és arról kérdezték, hogy miben változtatta meg az életét ez a vámpír szerep.
Láttad már a kész filmet?
Egy hónappal ezelőtt láttam. Nagyon boldog vagyok… és izgatott vagyok emiatt. Mikor láttam, még nem volt teljesen kész. Az első vágások egyike volt, és nagyon jól nézett ki. Az első dolog, amit gondoltam az volt, hogy ’Oh istenem, ez gyönyörű!’. Javier, a mi D.P-ink (az operatőr) gyönyörű munkát végzett. Mindannyian nagyon-nagyon jól néztünk ki! Tovább olvasom

1 megjegyzés:

Azti de gyorsak vagytok!!!tegnap, vagyis ma hajnalban még angolul olvastam ezt a cikket :D
pazar...vagy csak én vagyok a béna és későn találtam meg :D
asszem az utóbbi :D