2009. november 29., vasárnap

Alex Meraz a rossz fiú Paulról, az edzésekről és a rajongóbázisról

EW: Milyen fajta reakciókkal találkoztál eddig?
AM: Eddig nagyszerű volt. Mindig nagyon hálás vagyok mikor rajongókkal találkozom. A premier hétfőn volt, az előtte lévő péntek este már az emberek elkezdtek gyülekezni. Szóval kimentem hozzájuk és találkoztam néhányukkal, ahol sátoroztak. Mert mindig nagyon jó dolog ilyesmit látni.

EW: Feldobódtak, hogy láthatnak téged.
AM: Igen. De mókás volt, mert viccelődtem a körülöttem lévőkkel miközben ők le voltak döbbenve hogy ott vagyok. Mint például „Mit csinálsz itt?”, erre ezt válaszoltam „Nem tudom! Leugrottam a sarokra egy kis tejért és végül ebbe futottam!” De klassz volt. Egész idő alatt autogrammot osztogattam. Nagyon hálás és izgatott voltam hogy a rajongók ott voltak. Ez egy kialakult rajongótábor. Elolvasom a teljes interjút.

1 megjegyzés:

Fura, hogy ő nem is Paul szerepére készült:)