2009. november 20., péntek

10 megjegyzés:

Tök jó, hogy megcsináltátok:) Ügyes:)

Csak egy megjegyzés: néhol nagyon hamar elkapjátok a feliratot és nem lehet elolvasni, pedig eskü gyorsan tudok olvasni.

Sajnos a film továbbra sem érdekel, nekem unalmasnak tűnik, bocsi mindenkitől...bár itthon meg fogom nézni. Sőt az is lehet, hogy moziban, ki tudja, lehet megjön a kedvem egy idő után hozzá:)

nagyon ügyesek vagytok! már úgy várom a filmet:)new moon és az eclipse közbe jó lesz más filmbe is látni:)Emilievel nem vagyok kibékülve én se:)
a promos út során készült interjúk közül nem akartok 1-2 lefordítani?:)

THX! Nagyon nagyon nagyon!

Ügyik vagytok, de néhol tényleg gyorsan eltűnik a felirat. Nekem harmadikra sikerült mindent elolvasnom.

Köszi, hogy megcsináltátok. Én már nagyon várom. :)
És ezért utálni fogtok, de nekem szimpi a csaj. :)

Hát rohadtul ügyesek vagytok. Gratuláálok=)

Csajszik!

Minden tiszteletem a Tiétek!
Köszike, hogy megcsináltátok!
Nagyon jónak ígérkezik ez a film, bár a csaj benne tényleg nem valami szimpi!
Pusz

Hali! Én is köszönet a feliratozásért, bár nekem is kicsit gyorsan tűnik el, de hát valahogy csak megtaláltam a pause gombot ;)

Amúgy csak én érzem úgy, hogy ebben a filmben kicsit tipikusan Leonardo DiCaprióra emlékeztet Rob? Mondjuk én őt is bírtam, úgyhogy jöhet a film. Örülök, hogy kicsit többet láthatunk belőle, mint az Újholdban, mert nekem ott nagyon sok a túl-szenvedős fej. És jó lenne már látni, hogy nem csak fájdalmat tud mutatni...

Tényleg ügyik vagytok! De én amikor megláttam, hogy Remember me magyar felirattal, nagyon megörültem, aztán meg elszomorodtam, mert csak a trailert feliratoztátok. Most töltöm torrentről a filmet, örülnék egy feliratnak is hozzá, mert azt ugye persze nem találtam! Nagyon örülnék, ha meg tudnátok csinálni! Előre is megköszönöm!

Névtelen! Akármit is töltesz az biztos, hogy nem az igazi Remember Me, ugyanis a vágással is még csak most lettek kész. Kizárt, hogy a film fog lejönni neked.

Hello!!jó lett!!!a filmhez is megcsinálhatnátok,mert az ami a neten van az egy kalap ...!!