2009. november 23., hétfő

Segítség: Keresem...!

Szóval: mindenkinél előfordul olyan, hogy keres valamit a neten. Képet, videót cikket stb.
Ennek a bejegyzésnek a kommentjeiben kérhettek dolgokat amiket kerestek, ilyen formában:
Példa:

KERESEM: az Edward és Bella erdőben futós képet! Ha megvan küldj mail-t a gdhf@dfd.dg-ra vagy vegyél fel msn-re (ide értelemszerűen a saját mail vagy msn címedet írd be) vagy linkeld be ide!

Ha neked mondjuk megvan ez a kép akkor így tudsz segíteni ha a kommentben válaszolsz:

MEGTALÁLVA: Keresem: az Edward és Bella erdőben futós kép! És tedd be a kép linkjét.

A film linkjét/torrentjét - nagyon szépen kérünk Titeket - a kommentekhez ne linkeljétek!
Ennek a bejegyzésnek a képe is kint lesz az oldalsávban, mint az éppen aktuális kibeszélőé is, szóval nézegessétek és segítsetek egymásnak! Így elkerülhetjük, hogy bizonyos időközönként mindig ugyanabban a dologban kell segíteni (pl. 2 hetente valaki keresi az Alice-es sulis képet), mert ha már egyszer valaki ezt kérte és megtalálták neki, akkor csak vissza kell keresni a kommentek között. Természetesen a chat-ben is kérhettek segítséget, de ha lehet akkor a kommentek között tegyétek. Ha technikai segítség kell valamilyen program működésével kapcsolatban, azt a chat-be írjátok vagy a mi mail címünkre: twinform@gmail.com :)
Reméljük ez a megoldás Nektek is a hasznotokra lesz!
Segítség a kommenteléshez:
Ha írod a megjegyzést a kiválaszthatós cuccnál a 'Megjegyzés írása mint' legördülő választósávból válaszd ki a 'Név/Url-t' és bőven elég csak a nevedet megadnod, az URL rész üres maradhat!

51 megjegyzés:

Nekem igencsak érdekes kérésem lenne :D Nos , most alakítgatom a szobám falát és hát New Moonos posztereim a mostani újságoknak köszönhetően van bőven :D Viszont Twilightot én nem akkor olvastam meg néztem amikor megjelent hanem jóval később ugyhogy lemaradtam a posztereiről :( és most ugy hiányzik összképileg legalább 1-2 db twilightos poszter … ugyhogy ha vkinek van és nem kell neki ( amit kétlek ) de hátha , vagy tudna nekem szerezni :$ szívesen átvenném , megvenném bármien megoldás érdekelne :)

MEGTALÁLVA: Anna kérése: Szia! Ajánlanám neked a vatera.hu és a teszvesz.hu oldalt, ide szoktak feltenni eladó posztereket. emellett ajánlom még az ereklyecenter.hu-t is.

Nekem egy kérdésem lenne: Tud valaki valamit a Twilight Journalokról, hogy pontosan mik ezek és mit tartalmaznak?

MEGTALÁLVA: Twilight Journal
Nita ezek olyan oldalalak,amiknek a tagjai a szerkesztői, tehát akár te is lehetsz szerkesztp ha csatlakozol. Persze csak simán olvasni is lehet. Egyébként nagyon hasznosak, sok dolog előbb kint van mint a fan oldalakon. Részletesebb infó a nevemre kattintva található.
Egyébként nem tudtam betenni ide linket, nem tudom miért, de megpróbálunk csinálni vele valamit...

Annie, nem a másolás tiltás miatt van?

Annie: Köszi a választ, de én nem erre gondoltam. Van egy ilyen kiadvány, hogy Twilight Journal, négy kicsi füzetke fémdobozban, csak azt nem tudom, hogy mi van a füzetekben??

Nita: oké félreértettem :) Szóval a Twilight Journal-ok azok ilyen naplószerűségek, üres jegyzetfüzetfélék. Képek vagy ilyesmik tudtommal nincsenek benne. Beleírhatod ügyes-bajos dolgaidat más funkciója nem nagyon van :)

Annie: Köszi. Nagyon durva, hogy csak üres füzetek, és elkérnek érte ötezer forintot...

KERESEM: Olyan képeket keresek, ahol a Cullen család (Edward kivételével) van lefényképezve. Csak nekem külön-külön kellenének a képek. New Moon still-eknek hívják őket azt hiszem, de a neten nem találom...:S

Ágnes nem azokra gondolsz ami nekem van falamon ? az eredetileg new moonosok , külön egyenként

Bocsi Ági , utánanéztem Twilightosok az enyéim

MEGTALÁLVA Ági : http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://media.daemonsmovies.com/wp-content/uploads/2009/09/twilightnewmoon_poster_peterfacinelli.jpg&imgrefurl=http://www.daemonsmovies.com/2009/09/30/the-twilight-saga-new-moon-new-character-posters/&usg=__TUBd_WN97YgBcv_rHijlzYrF89E=&h=360&w=288&sz=32&hl=hu&start=270&um=1&tbnid=HpLB0lpiV87T7M:&tbnh=121&tbnw=97&prev=/images%3Fq%3Dthe%2Btwilight%2Bsaga%2Bnew%2Bmoon%2Bphotos%26ndsp%3D20%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26hs%3DmZg%26sa%3DN%26start%3D260%26um%3D1

Keresem: Sziasztok! Az Alkonyatban szereplő zenék listáját szretném (nem csak amik a soundtrack CD-n vannak, hanem az összes, valahogy úgy, ahogy most a New Moonhoz is kiírtátok). A cicafarka@freemail.hu-ra várom a segítséget, vagy itt a honlapon. Köszönöm!!

MEGTALÁLVA ZSÓFI: ALKONYAT ZENELISTA

1. How I Would Die – Carter Burwell
2. Full Moon – The Black Ghosts
3. Who Are They? – Carter Burwell
4. Eyes On Fire – Blue Foundation
5. Phascination Phase – Carter Burwell
6. Tremble For My Beloved – Collective Soul
7. I Dreamt Of Edward – Carter Burwell
8. Treaty – Carter Burwell
9. I Caught Myself – Paramore
10. Humans Are Predators Too – Carter Burwell
11. Never Think – Rob Pattinson
12. I Know What You Are – Carter Burwell
13. The Skin Of A Killer – Carter Burwell
14. The Most Dangerous Predator – Carter Burwell
15. The Lion Fell In Love With The Lamb – Carter Burwell
16. Spotlight (Twilight Mix) – MuteMath
17. Complications – Carter Burwell
18. Dinner With His Family – Carter Burwell
19. La Traviata – The Royal Philharmonic Orchestra (iTunes bonus track)
20. I Would Be The Meal – Carter Burwell
21. Clair de lune – The APM Orchestra (iTunes bonus track)
22. Bella’s Lullaby – Carter Burwell
23. Supermassive Black Hole – Muse
24. Nomads – Carter Burwell
25. Stuck Here Like Mom – Carter Burwell
26. Bella Is Part Of The Family – Carter Burwell
27. Tracking – Carter Burwell
28. In Place Of Someone You Love – Carter Burwell
29. Showdown In The Ballet Studio – Carter Burwell
30. Let Me Sign – Robert Pattinson (iTunes bonus track)
31. Edward At Her Bed – Carter Burwell
32. Go All The Way (Into The Twilight) – Perry Farrell
33. Flightless Bird, American Mouth – Iron & Wine
34. 15 Step – Radiohead (Not on soundtrack or score)
35. Leave Out All The Rest – Linkin Park
36. Decode – Paramore

Keresem: Ezt a képet: http://www.bscreview.com/wp-content/gallery/twilight-new-moon-italia-stills/twilight-new-moon-italy-2.jpg

Csak úgy, hogy nincs a közepén az a kiírás és látszódjon Edward tetőtől talpig. Nem tudom, hogy létezik-e ilyen kép, de nekem nagyon kéne.

Nagyon tetszik az a rész, amikor Edward besétál a Volturi-ékhoz és nem találtam sajnos rendes képet:(

MEGTALÁLVA: Ágnes: http://www.twilight-info.org/gallery/displayeimage.php?album=133&pos=83
Remélem ez jó lesz.

MEGTALÁLVA: Ágnes: http://www.lionandlamblove.org/gallery/displayimage.php?album=1391&pos=62
Itt megtalálod óriás méretben. :)

Köszönöm, Nita! Tökéletes:)

KERESEM: http://photos03.allegroimg.pl/photos/oryginal/849/72/47/849724740
képet csak nagyobban
előre is köszi

MEGTALÁLVA: Dalma: http://kepfeltoltes.hu/view/090527/edward-and-bella-wallpaper_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én töltöttem fel,ha rákattintasz kiadja nagyobb méretben,remélem erre gondoltál =)

Sziasztok!

KERESEM: Mi annak a zenének a címe ami ez alatt megy? Nagyon tetszik és le szeretném tölteni:
http://www.youtube.com/watch?v=Ybtxwr9VR5g&feature=related

És van egy másik videó is,az alatt melyik szám megy?
http://www.youtube.com/watch?v=1l71UXPtBng&feature=related

FIGYELEM! Ha valaki még nem olvasta a BD-t akkor ne nézze meg a videót mert SPOILER-es!

Előre is köszönöm,remélem tudtok nekem segíteni,mert ezek olyan szép számok.

Puszi: Niki1213

MEGTALÁLVA:
az első videó zenéje a Faun labirintusában volt, youtube-on úgy keress rá, hogy pan's labyrinth lullaby (vmiért nekem most nem enged linket betenni)
a második videó zenéi pedig le vannak írva a videó feltöltő descriptipn-jében (a vidi mellett jobb oldalon katt arra, hogy more info és oda van írva, h music I used.

Nagyon szépen köszönöm :D

Sziasztok!

KERESEM: A New Moonból 3 számot szeretnék megszerezni, de nem találom őket sehol, ha valakinek megvan, megtenné, hogy elküldi nekem a tyara@freestart.hu címre vagy ír egy linket,ahonnan le tudom szedni?

Előre is köszi!

A számok: - Wandrers Nachitlied II, Op. 96, No. 3, D. 768 – Ulf Bastlein ( Carlisle varrja Bella karját)

- All I Believe – The Magic Numbers & Amadou & Mariam ( amit Bella kikapcsol)

- Die Fledermaus – Duettino : Ach, Ich Darf Nicht Hin Zu Dir – APM Orchestra ( a liftben hallható szám)

Teljesítve! Küldtem mail-t.

Szijasztok

Keresem ezeknek a számoknak az eredeti címét és előadóját. ha tudtok segíteni megköszönném.
http://www.youtube.com/watch?v=YKcIpyy4YIE
http://www.youtube.com/watch?v=7-neFikQGEc
http://www.youtube.com/watch?v=QfPbDt6VE0E
http://www.youtube.com/watch?v=V5iW37LyCJI
http://www.youtube.com/watch?v=EsnyjiUM0Mc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=iHo07vV1Mpw&feature=related

Ha valaki megtalálja annak 1000 hála.

Bella az utolsó előtti Esme zene Long Night Star Salzman-tól. A harmadik szám is ismerős, valamelyik filmben már hallottam, de nagyon nem ugrik be melyikben.

köszi szépen a segítséget

Barbi, még egyszer itt is köszi!!:)))

sziasztok KERESEM: azt a képet ami rob szülinapján készült, ahol Kristennel beszélget és Kristen kacsint:):)erőre is köszi:))

MEGTALÁLVA Gréti: ez nem Rob szülinapi bulija volt, hanem Sam Bradley koncert. http://kstewartsource.com/gallery/displayimage.php?album=174&pos=14

sziasztok KERESEM: hát eléggé érdekess kérés egy vidiről lenne szó:"10 dolog amit nem tudtál eddig kristen stewart-ról" vicces dolgok vannak benne, egyszer régen láttam de most sehol sem találom azt amelyiket keresem, ugyanis a youtube-on rengeteget van csak.... asszem úgy kezdődött h egy kosárlabdádt pörget az újján...aranyos vidi és jó lenne megint megnézni(: előre is 1000 hála ha valaki véletlen rábukkan...:D

KERESEM: Én is alakítom a szobám falát, bár nem épp poszterekkel. Nekem egy igencsak jó felbontású kép kéne Edwardról (amikor öngyilkos akar lenni) egész alakos, és ugye felső nélkül. Az arcáról ha van jobb kép akkor olyat is. én megszeretném festeni, szóval nem baj, ha egyik képen ez, a másik képen az a jó, úgyis összedekorálom. :) Köszi!

Sziasztok! KERESEM:
Egy olyan képet az Eclipse-ból,amin Jake és Bella csókolóznak.
Ez lehet az első csók is,vagy akár a második.
Előre is köszi.

Jake Bella csókolózós képek - még csak ilyen formában kerültek ki :S
http://www.fanpop.com/spots/kristen-stewart/images/13130458/title/new-still-jake-bella-kiss

http://www.fanpop.com/spots/jacob-and-bella/images/13178444/title/eclipse-movie-companion

Ez aranyos :)
http://images2.fanpop.com/spots/jacob-and-bella/images/13178433/title/eclipse-movie-companion

Sziasztok én egy ilyen állóképet keresek Edről és Belláról... hogy csak ők vannak ott és semmi füst..de ha nem találtok nem baj.Előre is köszi :)

http://api.ning.com/files/GsI3Z5qcbXcB7td*gxz2Hcj4ZZXnkO64QrT14gXmUYflAAzCdP7*K8uDhpyoXnK8BQrq4Ys3rK7El82ug9mGvg0bZJlJh6zO/0005rrgq.jpg

MEGTALÁLVA: lucca, azt hiszem erre gondoltál:

http://www.kstewartfan.org/gallery/thumbnails.php?album=442
Itt két kép van amin csak ők vannak, füst nélkül. Remélme, ezt kerested

Köszi:) Ezt kerestem :))

Sziasztok!
Keresem Kellan Lutz Meskada című filmjét.Sehol sem találom.Azt tudom h már megjelent, de azóta semmit se hallodtam róla.Valaki tud vmi infót?Köszi előre is.
Andy

Sziasztok!
Én Taylor/Jacob fanfictionokat keresek, ha lehet akkor ne Nessievel. :$ Van valaki aki ilyeneket olvas és el tudná küldeni a linket? Előre is köszi!!

Anna a TLWeb-en: http://taylorlautnerweb.com/ találsz Jake-s fanfictionöket. Ha jól tudom vannak köztük nem Nessie-sek is, a Hope elnevezésű is ilyen, és azt nagyon dicsérik, bár azt még nem olvastam. Én csak Nessie-set tudnék ajánlani, de remélem is is tudtam segíteni.

TLWeben megszűnt a fanfic részleg (vagy csak én vagyok béna és nem találom) Hope már megvolt :) A Nessis-nek elkérhetem a címét? Köszönöm, hogy válaszoltál!

TLWeb-en a partnerek részleg alatt vannak (a chat alatt 4-gyel). A Nessiest lehet h már ismered: A kamaszkorom utolsó nyara http://fanfic.hu/szerk/viewstory.php?sid=49626
Sztem ez a legismertebb JakeNessie fanfiction sztori, szóval nem lepődnék meg ha ezt is olvastad volna már. :)

Na akkor csak én nem vettem észre :D Igen, a Kamaszkorom utolsó nyara történet már megvolt. Köszönöm még egyszer a választ! :)

Kedves Anna!
Én is ajánlanék egyet: http://www.fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=68513
Nem tudom, ezt olvastad-e már...
Üdv:
Eszti

sziasztok!az igaz h még magyarországon nem lehet alkonyatos pólót kapni??!

Az ereklyecenter.hu oldalán 16-féle póló közül válogathatsz.

Sziasztok!
Keresek : Jasper és Alice életéről szóló fanfictionokat, az is jó ami a találkozásukról szól, olyan is amiben a folytatást írják, de az se baj ha a Twilight Saga egy egy részének kiegészítése!