2009. november 16., hétfő

New Moon - LA premier 2.

A premieren a színészeken kívül olyan neveket várnak még mint a Linkin Park együttes, Joan Jett (IGEEEEN!!!) valamint a Glee (amerikai nagysikerű sorozat) sztárjai.
A napok óta sorbanállókat már meglátogatta Alex Meraz, Boo Boo Stewart, Tinsel Korey, Cameron Bright, Charlie Bewley most nemrégiben pedig Peter Facinelli járt arra motorral és integetett az ott lévőknek! Nem lehet könnyű már kb. 4 napja ott éjszakázni az utcán, szóval tényleg le a kalappal a fanok előtt.
Ha lesz még valami plusz infó akkor frissítem ezt a bejegyzést, a vörösszőnyeges képek a másik bejegyzésben lesznek!!
Ja és a Twilight twitterje szerint már 2-kor elkezdenek valami adást adni, de az élő bevonulás maga 3-kor fog kezdődni.
Kép via

Frissítés: várható vendég még Kristen Prout (Eclipse-Lucy), Xavier Samuel (Eclipse-Riley IGEEEEN!!), Emma Roberts (ő ki?)
Friss2: állítólag Emilie de Ravin (Rob partnere a Remember me-ből) is ott lesz. WTF. Miéééért??

6 megjegyzés:

4 napja :O Uristen...aztmondta pár barátom, hogy hülyevagyok, mert nem birom ki és már 20dika estére (ami pedig nem is az éjféli legelsö vetités) vettem jegyet... akkor azokra akik ott dekkolnak 4 napja mit mondanának XD XD XD én tuti nem lennék ott, hogy fürdenek stb, mert ha elmozdulnak akor befoglalják a helyüket...XD ŐRÜLET XD

Hát, ez aztán nem semmi:) Tényleg, le a kalappal előttük. Komolyan. Nem tudom, hogy megtenném-e, ha Los Angeles-ben élnék, de valószínű igen:) Nekem megérné, ha csak egy pillanatra is látnám Peter-t:)

Emma Roberts egy (aszem18 éves) szinsznő... van egy nagyon jó filmje legalábbis nekem tetszett Wildchild... és a szinészpartnere baromi helyes srác :D Alex Pettyfer és a Valentyn's Dayben is játszik amelyikben Taylor is. Meg kisebb ként játszott az Aquamarinban. Én kedvelem, szeritnem nagyon aranyos és szép csajszi.
Ágnes egyébként gartula a hónap látogatója címhez :D

Emma Roberts egy színésznő és Julia Roberts unokahuga :D

Orsi

Én még nem hallottam erről a csajról, de jó neki, hogy ott lehet:)

Köszi:)

amugy erről a kiscsajról van kép amaint a New Moont olsassa