2009. november 19., csütörtök

Kristen Stewart a Jimmy Fallon Showban

Amerikai idő szerint tegnap este Kristen Stewart a New Yorkban székelő Jimmy Fallon Show vendége volt (képek). Ezen műsor különlegessége pedig abban rejlik, hogy a meghívottakkal mindig játszanak valami érdekes és szórakoztató játékfélét, így Kristen sem maradhatott ki a szórásból: neki célba kellett dobnia egy rögbilabdával. Erről a videót ide kattintva nézhetitek meg, míg a show beszélgetős részét itt csekkolhatjátok. via KSDaily

2 megjegyzés:

De nem tudom, ki hogy van vele, szerintem Kristen jobban néz ki lazábban, főleg, ha éppen labdát dob:)

Annyira megszoktam, hogy ő hétköznapi ruhában érzi jól magát, hogy már én is jobban szeretem abban:) Persze csinos meg minden, csak jobban tetszett nekem is, amikor a premier után átöltözött.