2009. november 30., hétfő

Twilight Watch: Női vámpírok - Elizabeth Reaser

A korábbi vámpírokkal történő interjúinkat követve – Kellan Lutz (Emmet Cullen) és Peter Facinelli (Dr. Carlisle Cullen) – utolértem a Cullen klán női tagjait. Először Elizabeth Reaser-t, aki Esme Cullen-t alakítja. Reaser telefonon keresztül beszélt velem a harmadik Twilight film, az Eclipse forgatásakor, csak percekkel azelőtt, mielőtt egy kulcsfontosságú jelenetet forgatott volna a Cullen házban. Itt van, mit mondott barátnőjéről, Nikki Reedről, a Juilliardról, a Hollywoodba való vándorlásáról és Jay-Z iránti megszállottságáról.
Általában mit csinálsz a forgatás szünetében?
Az idő többségében Nikki és én leginkább körbe-körbe szaladgálunk, kaját keresünk, nevetünk, és megvicceljük egymást – nagyjából ennyi. Tovább olvasom

5 megjegyzés:

Nem is tudtam, hogy Nikki-vel ilyen jóban van:)

Köszi, Niki, tök jó volt vele is olvasni egy interjút:)

Az Elizabeth mennyi idős? mennyivel idősebb a Nikki-nél?

Elizabeth 34 éves, Nikki 21 éves. Ha jól tudok számolni:)

ohh
Elizabeth jól tartja magát! nem?

Hát, én eleve idősebbnek néztem:)