2009. november 27., péntek

A New Moon gonosza, Dakota Fanning mesél a Twilight családhoz való csatlakozásáról

A többi New Moon-os színésztársához képest, a 15 éves Dakota Fanning – aki az egyik Volturi tagot, Jane-t játssza – már tapasztalt a filmkészítésben. De az olyan kasszasikerek mögött, mint a Világok harca (2005) és a Nevem Sam (2001), egy meglepően normális L.A.-i középiskolás tanuló áll. A New Moon rekordot döntött bemutatóját követő hétfőn, Fanning-nek volt egy kis ideje egy kis óra előtti beszélgetésre az Entertainment Weekly-vel a Twilight jelenségről és az örömről, hogy gonoszt játszhat.
ENTERTAINMENT WEEKLY: Most hol vagy?
DAKOTA FANNING: Iskolában. A tanárok elől bujkálok, nehogy meglássák, hogy telefonálok. De technikailag használhatom, mert még nem kezdődött el az iskola.

EW: Milyen visszajönni az iskolába most, hogy a film kijött?
DF: Ez az életem. Ez normális a számomra. Nem ismerek mást. Igazán szerencsés vagyok, hogy mehetek iskolába, hogy van egy normális életem, akármilyen is az, és egyidejűleg azt tudom csinálni amit szeretek és igazán nagyszerű projekteknek a részesei lehetek.

EW: Az osztálytársaid szerinted, hogy fognak reagálni a filmre?
DF: Legtöbbjük már látta a filmet, szóval nagyon izgatottak miatta. Minden bizonnyal fogok néhány emberrel ma beszélni róla, biztos vagyok benne.

EW: Mi volt a reakciód mikor meghallottad a jegypénztári számokat?
DF: Annyi rajongója van a könyvnek és a filmnek, és eléggé izgalmas, hogy ennyi ember elment és megnézte az első hétvégén. Tudtam, hogy sok ember kempingezett az utcán napokig. És azt gondolom remek, hogy mindenki láthatja egyből amikor kijön.

EW: Tudtad, hogy nagy lesz. De, hogy mindenidők legjobb nyitónapja?
DF: Nem tudom, hogy tisztába voltam-e azzal, hogy a legjobb lesz, de egyértelműen tudtam, hogy nagy lesz, a sok rajongó miatt akikkel a premieren találkozol. Mindenki Twilight rajongó valamilyen módon, szerintem.

EW: Csináltál valamilyen különlegeset, hogy megünnepeld, hogy ilyen jól nyitott a film?
DF: Én a film nagyon kis részében vagyok benne. Igazából Kristen, Rob és Taylor akik ünnepelhetnek. Ez az egész az ő kemény munkájuk. Én csak másfél hétig voltam ott, és remekül szórakoztam. Nagyon izgatott voltam, hogy a részese lehetek.

EW: Mielőtt beválogattak, a sorozat rajongója voltál?
DF: Persze, hogy rajongó voltam. Olvastam a könyveket meg minden.

EW: A karaktered – a Volturi-s Jane – rémisztő. Jó volt gonoszt játszani?
DF: Igen. Ez az első alkalom, hogy ezt csináltam. És ez egy olyan karakter, akinek örömet szerez, hogy az embereknek fájdalmat okozhat. És ez nagyon érdekes karakter, hogy eljátsszam. Szóval ez volt az egyik ok amiért csinálni akartam.

EW: Az emberek másképp állnak hozzád most, hogy gonoszt játszottál?
DF: Azt hiszem az emberek és a sorozat rajongói, akik láttak a filmben, másképpen fognak rám nézni, de szerintem ilyen színésznek lenni. Manipulálni kell magadat, hogy megfelelj egy karakternek. Szerintem a munkád az, hogy egy üres vászon legyél és erre vedd fel a karaktert, ez az amit szeretek csinálni. És szeretek különböző típusú embereket játszani. És, igen, azt hiszem meglepem az embereket a vörös szememmel.

EW: Hátborzongatóak voltak. Igazi kontaktlencsék voltak?
DF: Kézzel festett kontaktlencsék voltak. Sosem viseltem semmit a szememben ezelőtt, szóval ez egy olyan érzés volt, amit még nem tapasztaltam. De volt valaki aki kivette és betette őket. Valamennyire érezni lehet őket. De egy idő után hozzá lehet szokni.

EW: Segítettek a kontaktlencsék beleélni magad a szerepbe?
DF: Igen. Azt hiszem automatikusan meglesz a hátborzongató külsőd, mindegy hogy mit mondasz vagy teszel, szóval egyértelműen segít.

EW: Hány Twilight filmet csinálsz még?
DF: A harmadik rész már kész van. Azt már leforgattuk.

EW: Utána pedig a bizonytalanság?
DF: Igen. Nem tudok semmit a negyedik részről.

EW: Van valamilyen másik projekt amit csinálsz?
DF: Nos, jövő tavasszal lesz a The Runaways, az is Kristen-nel [Stewart], és valószínűleg jövőre is dolgozni fogok valamin.
Fordította: Niki

1 megjegyzés:

Ez az interjú nagyon jópofa:) Bírom Dakota-t is:)