2009. november 28., szombat

Taylor Lautner: Rolling Stone - Kérdezz és felelek

Megcsináltam a Rolling Stone interjú kérdezz-felelek részét. Fogalmam sincs mikor lesz kész az egész cikk, nagyon nagy elmaradásban vagyunk a fordítanivalót illetően. De majd egyszer behozzunk mindent, remélhetőleg....

Nem gondolod, úgy ha a rajongók megnézik az Újholdat lehet hogy csalódottak lesznek, mert bizonyos szempontból gonosszá/rossz fiúvá válsz.
Van néhány nagyon szenvedélyes Team Jacob rajongóm. (Nevet.)

Rendben. De akadályként jelensz meg a Bella és Edward nagy románcában.
Látom mire akarsz kilyukadni. A probléma az, hogy Jacob és Edward két teljesen különböző srác. Az ellentétei egymásnak. És attól függ, hogy milyen fajta lány vagy. Ha szereted a sok titokzatosságot, a veszélyes típust, akkor csak az egyik a megfelelő számodra (Edward). Személy szerint nagyon szeretem Jacob és Bella kapcsolatát és azt ahogy barátokká válnak. Sokkal nyitottabbak egymással, és elmondhatnak bármit a másiknak. De Bella és Edward kapcsolata, az mindig feszült. Mindig komoly. Bella és Jacob barátsága egyre és egyre szorosabbá válik és azon tűnődsz, hogy áttudnak-e lépni a barátságon. Úgy néz ki, hogy bizonyos pontokon igen.

De mikor a karaktered az Újholdban leteszi a telefont, mikor Edward hívja a Swan házat, az egy egész olyan eseménysort indít el, ami majdnem tragédiához vezet. Ez egy olyan dolog, amit egy gazember tenne csak.
Igen. Ez is része Jacob karakterének. Nem igazán tudja kontrollálni magát. Mikor dühössé válik, akkor dühös lesz. És mindig aki Jacob fejében jár, az Bella. Ő az, aki tőrödik vele. Ő az, aki szereti. Ha valaki keresztezi az útját, az nem jó. Fel tud robbani. Szóval azt hiszem, ezt láthatod így is, úgy is.

De aztán Bella mindig hazudik Edwardnak, hogy láthasson téged. Ezt gondolják úgy, mint az örök szerelem mindörökkét, akkor miért nem tud őszinte lenni?
Tudod, ő komoly Edward miatt, de azután találkozik a legjobb barátjával, Jacob-bal. Összezavarodik.

De nem vagy igaz barátja. Hisz meglátogat téged, de mindig rosszindulatú megjegyzéseket teszel Edward-ra.
Ha Jacob lettem volna és úgy éreztem volna mint ő, nagyon bosszantó lenne. Mert az autójában egy pillanatra kész megcsókolni téged, de akkor otthagy és Edward-dal van. Aztán visszatér hozzád, tudod.

És még azt mondja: szeret téged.
Ez az amiért az Eclipse a kedvencem a sorozatból. Ez a csúcspontja a szerelmi háromszögnek. Úgy gondolom, hogy jó lesz. A sátor jelenet a lehető legnagyobb dolog. Fázik én meg meleg vagyok (mármint magas a testhőmérséklete – fordító), szóval (mivel a vámpírok hidegek) megengedi nekem hogy bemásszak mellé a hálózsákba, vagy hagyom meghalni?

Ez az amire gondolok. Miért nem mondtad azt: „Srácok itt maradtok. Hozzak egy plusz takarót, ami melegen tart?” vagy „Átváltozzak farkassá és megöljek néhány állatot, hogy takarót készítsek?”
Nem, nem, nem. Oh nem.

Igaz, megértem a könyv vonzerejét: nagyszerű történek bárkinek, aki szeretné ha két erős, jóképű srác bárkivel megküzdjön a szerelméért. Ez egy klasszikus romantikus mese, amit az agyar és a bunda csak fokoz.
Pontosan. És bevallom büszkén, élvezem ezt a sorozatot. Nem voltam könyvmoly előtte egyáltalán. De miután elolvastam ezeket, megfogtak. Éreztem minden egyes könyvnél, és méginkább a filmeknél hogy egyre izgalmasabb, illetve jobb és jobb lesz. Az Újhold nemcsak egy szerelmi történet két ’ember’ között. Mostmár három ’ember’ között, ami veszélyes.

De mikor olvastad a könyveket, nem gondoltál néha arra, hogy „Gyerünk már, mikor lesz valami kis akció?”
Erre nehéz válaszolni.

Mit gondolsz Edward és Jacob miért szereti ennyire Bellát?
Mert ő más, ő több mint az egyszerű nőtípus. Tudod, ő nem hamis. Ez az ami vonz engem is. Valaki, aki a földön jár és önmaga. Úgy értem nyilvánvalóan Edward szereti az illatát. De Jacob kapcsolata vele – Jacob mindig is szerette Bellát. Régebben is barátok voltak, mert az apjuk is legjobb barátok. Mindig is fülig szerelmes volt belé, már kölyökkoruk óta. Most visszatértek arra a felállásra, ahonnan a dolgok elkezdődtek.

Mit gondolsz az egész Jacob egyik „testvére” bevésődik és beleszeret egy két éves kislányba dologról, majd addig körülötte van amíg el nem éri a megfelelő életkort? Nem furcsa egy kicsit?
Igen, igen. De inkább ne beszéljünk róla!

5 megjegyzés:

A 3. kérdésre a válasz az amit én is megprobáltma kifejteni Kibeszélöben! Thanks Taylor !!!!!! :D

De komolyan: bárki is ismeri annyira a karakterét a filmben, mint ő? Nem hiszem.

De szeritnem mi is nagyon jól ismerjük a karaktert hisz azért szeretjük....túl látunk azon, amit az Edwardrajongók látnak...pedig Jacob is szerethető, csak meg kell érteni öt, és nem a gonosz dögöt látni benne, aki megprobálja szétválsztani Rómeót meg Júliát..XD hhabár téynleg ezt probálja de csak azér tmert ö is szereti Bellát....de aztán nagyon korekt lesz!!!!!!!! IMÁDOM!

Ez tök jó interjú volt. A többiekkel hasonló nem lesz?

Erika, úgy értem a színészek közül. :)

(Engem anno az fogott meg benne, amilyen szeretettel beszélt a karakteréről, és miatta lettem Team Jacob is - megértette velem a karakter lényegét. :))