2009. november 22., vasárnap

Felhívás


Szeretnénk megkérni mindenkit, hogy a chat-ben ne kéregessetek egymástól torrentet, linket stb-t a film letöltéséhez. Értem én, hogy válság van, meg minden, de havonta egyszer rá lehet szánni max 1500 Ft-ot a filmre, és a youtube-on is rengeteg trailer, tv spot, filmes anyag van kint, amivel csillapítani lehet a New Moon iránti vágyat. Az ilyen irányú dolgaitokat beszéljétek meg msn-en vagy mail-ben de ne az oldalon. Különben is a Breaking Dawn moziba kerülése nagyban függ az Újhold sikerességétől (értsd: mennyit hoz a mozikban), tehát ha szeretnéd hogy legyen BD menj el mégegyszer megnézni a New Moon-t, ezzel is elismerve a színészek munkáját :) Köszönjük szépen!

1 megjegyzés:

én 2x néztem moziban, és remélhetőleg anyáék megengedik, hogy megvegyem eredetiben a dvd-t majd.:DDD a twilightot is eredetiben vettem.(igaz, le volt töltve, de nem bírtam magammal, muszáj volt megvennem...:$:D)