2009. november 17., kedd

Visszaszámlálás - 3 nap

Részlet Stephenie Meyer Újhold című regényéből (a Harmadik kerék című fejezetből):" - Akkor minden rendben van. Mindaddig, amíg engem bírsz a legjobban. És amíg az a véleményed, hogy jóképű vagyok... a magam módján. Az a tervem, hogy nem hagyom magam lerázni, még akkor sem ha az idegeidre megyek vele.
- Nem fogok megváltozni - feleltem, és bár megpróbáltam teljesen tárgyilagosan mondani, még én is kihallottam a hangomból a szomorúságot.
Jacob elgondolkozva nézett maga elé, már nem mosolygott.
- Még mindig az a másik, igaz?
Összerándultam. Furcsa, vajon honnét tudja Jacob hogy nem akarom, hogy kimondják előttem azt a nevet? Pedig tudja ezt is, éppen mint az a kocsiban, hogy nem akarok zenét hallgatni. Olyan sok mindenre rájött velem kapcsolatban, amit pedig sosem mondtam neki."

0 megjegyzés: