2009. november 10., kedd

Nyereményjáték Újhold premier előtti jegyekért!

Van egy dupla belépőnk az Újhold 19-i díszbemutatójára az Arénába, amit egy kétfordulós játék keretében fogunk kisorsolni. A kérdések bármikor felkerülhetnek szóval nézzetek fel gyakran az oldalra. A nyertesnek mind a két fordulóban helyes válaszokat kell adnia, és a teljes nevét is meg kell adnia a mail-ben. Mindenki csak egyszer küldhet megfejtést fordulónként, máskülönben kizárásra kerül. A végeredményt jövő hét szerda reggel mutatjuk meg nektek egy tervezett videóüzenet keretében. ( Felvesszük a sorsolást, hogy mindenki biztos lehessen abban, hogy egyenlő esélyekkel indul majd).
A megfejtéseket majd erre a címre várjuk: twinformjatek@gmail.com A nyertes egy embert hozhat magával a bemutatóra! A jegyekért pedig köszönet a Fórum Hungary-nek!

8 megjegyzés:

Jajjj ne már csalafinta kérdések.....azokban sose vagyok jó!!!!! akkor le is tehetek a nyereményröl, hüp hüp :( (de az ötlet nagyon szuper!!!!de hogy sikerült ezt megoldani, ha meg szabad kérdezni???)

Nem hiszem, hogy azért annyira megcsavarnák a kérdéseket:) Szerintem próbáld meg:)

(És van puskád is szerintem;))

Persze megpróbálom :) Jajjj nagyon jó lesz a film...szerintem sokkal jobbak a felvételek mint az elsöben volt Weitz érti a dolgát :D de már nagyon befejezhetnék hogy részleteket adnak ki a filmböl, mert én nem vagyok olyan erős mint egyesek.... és megnézem :D

Helyes:)

Én is megnéztem most párat, amit kiadtak, de már csak kibírják 20-áig, hogy ne csináljanak többet:)

Csajok, te eszméletlenek vagytok. :D Én nem játszom, mert úgy se megyek el pestig, de megnézem a videót veletek! :P Hajrá! :)

Egyébként valahogy be lehet jutni premier elötti vetítésre jegyvásárlással is (jó sok pénzért :D), vagy csak ilyen nyeremények által??

jegyvásárlással nem, csak nyereményjátékkal és/vagy kapcsolatokkal :)

Igen, valahogy sejtetem!!!:D Szóval muszáj megnyernem azokat a jegyeket...:D