Mivel most már lassan a film bemutatójának finisébe érünk egyre több és több interjút készítenek a stábtagokkal. Ismét Chris Weitzes nyilatkozatotak hoztam nektek, melyben a Bella/Jacob majdnem csókról, a CGI farkasokról és a filmhez készült zenéről is szó lesz.
A CGI farkasokról
Ha egy kicsit jobban megnéztétek a nemrég kiadott klipeket láthattátok, hogy az első trailerhez képest Jacob farkasa kissé megváltozott. Erre a változásra Chris magyarázatott is adott: „Minden CGI felvétel olykor több száz ismétlésen, változtatáson esik át. Mint például az első videó amit közzé tettünk az még fejlesztési folyamat alatt állt. Az még valószínűleg a 150-ig verzió volt. De ha jól tudom, ez a felvétel már önmagában 550 változtatáson ment keresztül.” Az első trailer bemutatása és a legutolsó (itt a Bella/Paul-os afféros videót értem) között nagyjából 4 hónap telt el, azóta rengeteg változtatáson esett át ez a jelenet és maga a film is, és amit legutóbb kiadott videóban láthattunk az nem a végleges verzió; mire a mozikba kerül addig is változtatnak rajta. „Az utolsó lehetséges napig változtatunk rajta.” mondta a rendező. A farkasok kinézetének változtatása miatt sokkal félelmetesebbnek tűnnek. „Mostanra sokkal ijesztőbbek. Mindig is ez volt a cél. Arra törekedtünk, hogy amennyire csak lehet vadak legyenek, ahogy az idő előrehalad egyre és egyre veszélyesebbek lesznek.”
A Bella/Jacob majdnem csókról
Mindenki emlékszik arra a jelenetre, amiben Bells és Jake nagyon közel vannak ahhoz, hogy megcsókolják egymást. Sokan fejezték ki az aggodalmukat, hogy ezt nem teheti a rendező, forgatókönyvíró, hiszen a New Moon-ban ez nem történik meg, kétszer is nagyon de nagyon közel vannak ahhoz hogy megcsókolják egymást, de végülis ez nem következik be. Szerintem nem kell aggódni, az eddigi videók arról tanúskodnak, hogy amennyire lehetséges volt könyvhűek maradtak. És Chris is megnyugtató választ adott az erre vonatkozó kérdésre: „Biztosíthatok mindenkit arról, hogy igazán, de igazán közel maradtunk a könyv eseményeihez. Senki sem fogja úgy érezni, hogy elárultam volna Edward és Bella kapcsolatát.”
A The Score albumról
Mikor Chris találkozott a stúdió vezetőivel akkor még egy dolgot kértek tőle a New Moon-nal kapcsolatban: próbáljon meg folytonosságot megteremteni a következő score album és a Twilight albuma között. Ez azt jelenti, hogy a Summit szerette volna ha a második részhez is Carter Burwell kompnálja az aláfestő zenéket, de mikor meghallgatták Alexandre Desplat demóját úgy döntöttek, hogy lecserélik Burwellt. „Láttad azt a pillanatot, mikor beleegyeznek.” mondta Chris Weitz.
És amit eddig tudunk az albumról:
- Minden egyes karakternek saját zenei témája lesz: egy Bellának, egy Edwardnak és egy Jacobnak.
- ’Belláé’ tükrözi majd azt a zavart, ami Edward távolléte okoz, néha az ’Edward’ és ’Jacob’ téma homályos és összekapcsolódik, ez is segít egy ’tudatalatti zavart’ előidézni Bellában
- ’Jacob’ témáját az elektromos gitár jellemzi. Alexandre egy olyan gitárt használt, melynek hangja nagyon hasonlít egy indiai szitáréra (Hogy mi is az a szitár kattints ide és megtudod.)
- Az album nem fogja tartalmazni a korábbi Carter Burwell score számokat
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése