2009. szeptember 11., péntek

Itt az új New Moon trailer!!

Csak 2 másodpercet néztem meg belőle. Eskü. Ha leszednék a vidit, írjatok megjegyzést és elküldöm. #0 Update: megnéztem. de csak egyszer. bocsi Barbi *Annie várja a sallert Barbitól reggel*

Update: Reggelre / de olyan 4-5 órán belül/ meglesz a jobb minőségű is, ha máshogy nem, megint kaptok hozzá letöltőlinket.

Update#2: amint várható volt a Summit hajtóvadászatot tart a trailerekre. Nekem még egyelőre a gagyi de látható kamerás verzió van meg, a megjegyzésekbe belinkelem, ott keressétek a letölthető verziót!!!

A viszonylag jobb minőségű trailer letöltőlinkje:
New Moon 3. trailer - avi
New Moon 3. trailer - mp4 - ha lehet ezt szedjétek le

7 megjegyzés:

teljesen kesz vagyok... ki razott a hideg --egy parszor..

engem is rázott a hideg mikor megtaláltam a neten!!!!! de eddig még nem néztem meg!!!

nezdd meg !!! megeri!!
persze ha kibirod novemberig akkor le a kalappal eloted..
alice nagyon elethu!! jo a smink.. bella is jo.. jacke sokat fejlodot..edwardert meg vagyunk egy paran akik felaldoznank magunkat.. a volturi is lenyugozo.. a design.. jane nagyon gonosz.. ago tokeletes uriember es gyilkos.. edwardnak jol all a voros:)

okes,
kesz vagyok.. nagyo jo lett!!
kosssssssz lanyok hogy beraktatok.. mar egy ideje kovetlek benneteket es tetszik amit csinaltok.. jo munkat!!

Innen leszedhetitek : http://data.hu/get/1703223/Newmoontrailer3.mp4.html

neeem szabad megnézni!!!! :)

Én is elbuktam... ennyit az akaraterőmről. Ezek alapján valószínűsíthető, h emberevő vámpír lennék - ha vámpír lennék. :P