2009. szeptember 4., péntek

MTV interjú a Death Cab for Cutie-val


Mostanában elég sok interjút készít az Mtv a New Moon-hoz közelálló személyekkel, gondolok itt a színészekre, zenészekre. Aminek csak örülhetünk, hiszen az Eclipse forgatásáról nem minden nap van hír.
Egyébként a DCFC gitárosa fent van Twitteren, és tegnap meg ha jól emlékszem tegnapelőtt írt is a videó forgatásáról. Lényeges infók nem voltak az üzenetekben, ilyeneket irkált, hogy: „Sokkal több művér van mint, amire gondoltam.” vagy „Ben ragyog! Döbbenetes.” vagy „Be vagyok borítva művérrel. Nagyon ragadós/nyúlós. Ízre édes és savanyú.” Ezeket nem tudom, hogy komolyan írta vagy csak viccelődött, mindenesetre elég érdekes New Moon videóklipp elé nézünk. Na de itt van az Mtv-s interjú:
Saját bevallásuk szerint csak ¼-ük olvasott is el valamit a Twilight sorozatból, mégpedig a gitáros Chris Walla, de ez sem akadályozta meg őket abban, hogy megírják a New Moon Soundtrack album első dalát a Meet on the Equinox-ot. És ez még nem állította meg őket abban, hogy a Twilight könyvek az egyik központi konfliktusában kifejtsék véleményüket – az egész Team Edward Vs. Team Jacob dologban – mikor meglátogattuk őket a Meet on the Equinox forgatásán Torontóban. „Rendben, tehát mikor befejeztem a második könyvet úgy éreztem, hogy egy kissé hátrányos helyzetben vagyok, mert még nem kezdtem bele a harmadik könyvbe.” – nyilatkozta Walla az Mtv News-nak. „Szóval eléggé izgatott vagyok, hogy láthassam a filmet, de úgy érzem, hogy egy furcsa helyzetben vagyok. Mármint, szeretem Jacob-ot. Ő nagyszerű. A könyv közepén ő az, aki gondoskodik Belláról és ekkor hol van Edward? Mit csinál? Mekkora egy s..fej! De a végén túléli és tudod, majd meglátjuk, mi történik.”
Tehát Chris Walla szerint Edward Cullen egy s..fej. És nem ez volt az egyetlen kijelentése az Equinox forgatásán. Úgy látszik, jelenleg létezik egy ötórás változata a New Moonnak – nem, ő még azt sem látta.
„Meghívtak minket, hogy nézzünk meg egy olyan vágást, ami 5 óra hosszú volt. Semmi effekt, semmi hanghatás, zene vagy bármi egyéb nem lett volna benne. De nem tudtuk beleütemezni a napi programjainkba, mert 5 óra hosszú lett volna.” – nevet Walla. „Nem láttunk többet, mint bárki más. Láttuk a trailert, ami igazából…. azt gondolom, hogy a trailer nagyszerűre sikerült. Van egy jelenet, mikor Jacob átváltozik farkassá és azt mondtam ’Hogy sikerült ezt megcsinálni? Mit akarnak majd tenni?’ Szóval jól néz ki. Tehát úgy érzem, hogy ez az egész dolog tényleg működni fog.”
Míg több információnk lesz az Equinox dalról – melynek premierje Szeptember 13-án lesz az Mtv. com-on – és videóról az elkövetkezendő napokban (bíztatnak minket, hogy nagyszerű lesz), addig is itt van egy kis részlet, amit elárulunk: Walla azt akarja, hogy tudjuk tervei között szerepel befejezni a Twilight sorozatot rövid időn belül. Szóval, ha összefutsz vele az utcán, ne fedd fel neki az egész Jacob/Edward dolog végkimenetelét, rendben?
„Mindennek nagy rajongója vagyok, amit eddig olvastam. Az első két könyvet olvastam el, és ez tökéletes volt számomra, mert megálltam a New Moon-nál, és arra várok, hogy talpra álljak a következők könyvhöz.” – mondta Walla. „Ha hozzálátok az elolvasásához, azt hiszem bele fogok merülni a harmadik kötetbe. Igazán, nem tudok már arra várni, hogy lássam hogyan fog az egész végződni.”

3 megjegyzés:

5 órás new moon!! akaaaaroom!!! :)
szerezzük meg!!!

megyünk és betörünk érte :D

már csak egy kis james bond aláfestés kell...vagy valami hasonló :)